“Julemarked”

Egeskov Slot
nr. 1 af 153 aktiviteter i Odense
Oplysninger om seværdighed
Anmeldt 11. februar 2017

Er været til julemarked de sidste par år og har også været på Egeskov til familieudflugt. Det er et skønt sted for hele familien og der sker meget over året. det næste må være at deltage i musikfestivalen

Tak, Liselotte1703
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 1. februar 2017

Dejligt og fantastisk smukt sted. Bestemt et besøg værd. Autentisk og romantisk. Flot museum og fantastiske udendørsarealer.

Tak, Jeanett R
Anmeldt 22. januar 2017

Har besøgt Egeskov nogle gange, og det er virkeligt flot, gennemført, og elegant. Personalet er MEGET søde, og der er styr på tingene. Overraskende god mad.

Tak, Nicholas H
Anmeldt 6. januar 2017 fra mobile enheder

Hvert år når vi holder min mors fødselsdag skal vi på tur: min mor, min og min søsters familie.
Normalt tager vi i Odense Zoo, men vi skulle prøve noget nyt.
Sidste gang vi besøgte Egeskov var nok 5-6 år siden.
Lidt har ændret sig, men det er stadig hyggeligt.

Vi havde en fantastisk dag: solen skinnede og der var masser af liv i parken.

Havde boet tættere på, havde nok haft årskort og ville besøge Egeskov meget oftere.

Gerne igen

Tak, jessmoeller
Anmeldt 30. december 2016 fra mobile enheder

Tag en tur i zoo, med familien og få en hyggelig dag med familien.
Det er en af de flotteste zoo i verden

Tak, Lars N

Rejsende, der kiggede på Egeskov Slot, kiggede også på

Har du været i Egeskov Slot? Fortæl om dine oplevelser!