“Hygge med ekstra hygge”

Egeskov Slot
nr. 1 af 153 aktiviteter i Odense
Oplysninger om seværdighed
Anmeldt 6. januar 2017 fra mobile enheder

Hvert år når vi holder min mors fødselsdag skal vi på tur: min mor, min og min søsters familie.
Normalt tager vi i Odense Zoo, men vi skulle prøve noget nyt.
Sidste gang vi besøgte Egeskov var nok 5-6 år siden.
Lidt har ændret sig, men det er stadig hyggeligt.

Vi havde en fantastisk dag: solen skinnede og der var masser af liv i parken.

Havde boet tættere på, havde nok haft årskort og ville besøge Egeskov meget oftere.

Gerne igen

Tak, jessmoeller
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 30. december 2016 fra mobile enheder

Tag en tur i zoo, med familien og få en hyggelig dag med familien.
Det er en af de flotteste zoo i verden

Tak, Lars N
Anmeldt 20. december 2016 fra mobile enheder

Super god oplevelse for hele familien. Gode endags arrangementer, koncerter og god betjening. Priserne kan godt være lidt til den dyre side.

Tak, Jørgen L
Anmeldt 19. december 2016

Spændende. Der er meget at se på. Der er meget at lege med. Trætop banen var lidt et sug i maven, men kunne godt have været længere. Der er rent og ryddeligt alle vegne. Der flyder ikke med papir og affald. Det er dejligt.

Tak, Bjarne I
Anmeldt 15. december 2016 fra mobile enheder

Et super duper sted hvor man kan komme på alle tider af året. Sommer er det meget romantisk og efterår hyggeligt. Meget hyggelig sted at tilbringe en dag med god mad og drikke. Et besøg værd

Tak, Ann B

Rejsende, der kiggede på Egeskov Slot, kiggede også på

Har du været i Egeskov Slot? Fortæl om dine oplevelser!