Åben i dag: 10.00 - 16.00
Fantastisk familieudflugt

Vi besøgte stedet med vores 3-årige søn, der er helt vild med toge. Vi var meget imponeret over de... læs mere

Anmeldt d. 4. november 2021
Niclas T
København, Danmark
Jernbanemuseet i Odense

Hvis man kommer til Odense, MÅ/SKAL man bare opleve dette fantastiske sted, fantastiske renoverede... læs mere

Anmeldt d. 22. august 2021
855JohnL855
Åbyhøj, Danmark

Google
Anbefalede oplevelser i og omkring Odense
fra 53,86 US$
Anmeldt d. 20. juli 2020 fra mobile enheder

God mulighed for at få opdateret sin interesse i dansk jernbane. Der er få ting for børn - legeplads, minitog mv, men selve udstillingen bliver hurtig ensformigt.

Dato for oplevelse: juli 2020
1  Tak, Dreier_Hansen
jernbanemuseum, Gæsteansvarlig hos Danmarks Jernbanemuseum, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. juli 2020

Mange tak fordi du har taget dig tid til at fortælle om dit besøg. Dejligt at du er blevet opdateret om dansk jernbanehistorie.

For at undgå smittespredning har vi været nødsaget til at lukke af til mange vogne og lokomotiver. Normalt kan vores gæster stå i førerhuset på et damplokomotiv eller sidde på de hårde træsæder. Det giver en mere varieret oplevelse.

Anmeldt d. 20. juli 2020 fra mobile enheder

Et hyggeligt besøg der bragte minder frem om tidligere ferier, med interrail med børnene, studietid i de forskellige tog og en samtale om komfort:)
Et tip: ta turen til eller fra museet på gå-ben og ta en slapper i Kongens have på vejen.

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, Citz

Mange tak fordi du har taget dig tid til at fortælle om dit besøg. Dejligt at vores udstilling med de forskellige vogne og lokomotiver har bragt minder frem fra tidligere rejser og ferier.

Anmeldt d. 15. februar 2020 fra mobile enheder

Sjovt at se barndomsminder i form at gamle brune S-tog.
Generelt et spændende sted hvis man har interesse for historie.

Dato for oplevelse: februar 2020
2  Tak, Hrjolls
jernbanemuseum, Gæsteansvarlig hos Danmarks Jernbanemuseum, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. februar 2020

Mange tak fordi du har taget dig tid til at anmelde museet. Der er megen nostalgi og minder forbundet med vores udstillinger. Med venlig hilsen Danmarks Jernbanemuseum

Anmeldt d. 23. januar 2020

Super fint og meget børnevenligt museum. Flotte udstillinger og mange forskellige muligheder.
Kommer gerne igen

Dato for oplevelse: januar 2020
Tak, frederiktang
jernbanemuseum, Gæsteansvarlig hos Danmarks Jernbanemuseum, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 31. januar 2020

Kære Frederik

Mange tak fordi du har taget dig tid til at fortælle om dit besøg. Tak for de fine anbefalinger. Vi håber snart at se dig igen.

Anmeldt d. 6. november 2019

Jeg har nu mange gange besøgt Jernbanemuseet. Mine børnebørn er meget glade for stedet. Den lille på 10 år, er meget begejstret. Der er også meget at se.

Dato for oplevelse: februar 2019
Tak, farmormor
jernbanemuseum, Gæsteansvarlig hos Danmarks Jernbanemuseum, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. november 2019

Mange tak fordi du har taget dig tid til at skrive om dine besøg her på museet. Det glæder os, at du ofte tager børnebørnene med på museet. Dejligt at de er glade for stedet.

Med venlig hilsen

Danmarks Jernbanemuseum