“Middag med børn”

nr. 10 af 309 Restauranter i Odense
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 4. august 2020 fra mobile enheder

Vi havde en rigtig dejlig middag. Maden og vinen var virkelig lækker og betjeningen var rigtig god. Vi kommer meget gerne igen.

Tak, E5212SVkimk

Anmeldt 16. februar 2020

Havde besøgt restauranten før for flere år siden og havde set frem til en god oplevelse. Og det blev det ikke. Suppen var tilsat and, hvor flere stykker smagte dårligt. Hovedretten bestod af 1 spiseskefuld grønt, en skive løg, noget sauce samt en klump grisekød, der var fyldt med fedt, så hovedparten af kødet lå urørt tilbage på tallerkenen. De to glas vine, som vi fik i vinmenuen, var middelmådige, og det tredie glas til desserten, fik vi slet ikke serveret. En hos os, som ikke fik vin, fik ikke mulighed for at bestille ekstra drikkevarer, så vi spiste os igennem dessert uden drikkevarer. Vi var placeret lige inden for døren og havde alle, der skulle ind og ud af restauranten, stående tæt på/rundt om bordet, mens vi spiste. Oplevelsen blev krydret med udsigt til et meget travlt lyskryds lige udenfor vinduet. En stressende og meget lidt hyggelig oplevelse. Personalet virkede uengageret og travle, så vi spiste på 1,5 t og forlod restauranten lettet for 1.500 kr. for tre personer efter det, der var den dårligste spiseoplevelse, som vi har haft i Odense, nogensinde.

Dato for besøg: februar 2020
4  Tak, marianneolarsen
Anmeldt 6. februar 2020

Fantastisk mad - køkkenet lever virkelig op til deres ry! Dog var betjeningen under niveau. Vi bestilte forret og hovedret og sagde, at vi ville vente med at bestille desserten til senere. Mellem de to retter blev vi ikke spurgt, om vi ville have mere at drikke. Efter hovedretten ryddede de bare af stadig uden at spørge, om vi manglede noget. Vi sad og ventede ca. 25 min., hvor vi nåede at beslutte os for at købe kaffe og dessert, men der kom ingen ned til vores bord. De fløj forbi os et par gange, og vi forsøgte at fange deres opmærksomhed, men vi følte os faktisk ignoreret. Vi endte med at forlade stedet og få desserten på en café. De beklagede, at vi måtte henvende os for at få lov at betale, og gav derfor vandet gratis (som i min optik burde have været gratis hele tiden, når man bestiller vin til maden!!). Det virkede som en dårlig joke, og den suveræne madoplevelse kompenserede desværre ikke for den ringe betjening.

1  Tak, MilleF20192
Anmeldt 3. februar 2020 fra mobile enheder

Vi har været her mange gange tidligere, det er nu et stykke tid siden. Men niveauet er ikke ændret siden sidst, det er stadigvæk højt. Dejlig mad, skønne vine og hygge.

Tak, Lund_jorgensen
Anmeldt 15. december 2019

Hyggelig restaurant.
Jeg gik den lækreste jordskokke suppe jeg nogen sinde har smagt. der efter en lækker frisk ret med sellerimos, og smagsfuld garnatiure.

Dato for besøg: december 2019
Tak, sasserod

Rejsende, der kiggede på No.61, kiggede også på

Odense, Fyn og Øer
Odense, Fyn og Øer

Har du været i No.61? Fortæl om dine oplevelser!