bjarne01
København, Danmark

Ok værdi for pengene

3,0 ud af 5 boblerAnmeldt 29. jul. 2021
Hotellet ligger fint i forhold til seværdigheder. Værelser trænger til istandsættelse, men hotellet ok til prisen. Håndvask alt for stor til badeværelset så man næsten ikke kan sidde på toilettet. Vores værelse lå ud til baggården hvor der var larm kl. 5 om morgenen (leverancer til hotellet)
Dato for ophold: juli 2021
Problemer med denne anmeldelse?
1.236 kr.
    547 kr.
0.0 km fra Milling Hotel Ansgar, Odense
Vis flere hoteller i Odense
Anmeldt d. 6. juli 2021 fra mobile enheder

Imødekommende person i receptionen, kan desværre ikke redde en lidt kedelig oplevelse af et slidt hotel, som ikke virkede som om de var kommet igang efter Corona nedlukning.
Fadølsanlæg og slushice ude af drift, støv og døde fluer i vindueskarmen møder en.
Selve værelse var ok med en fin seng. Desværre lå vi lige elevatoren og det larmede vildt i væggen når den var i drift.
Morgenmad fint uden at være prangende, kaffen var derimod en dejlig oplevelse.

Dato for ophold: juli 2021
1  Tak, U1765OTmaxp
Anmeldt d. 21. juni 2021 fra mobile enheder

Et gammelt simpelt indrettet hotel midt i Odense meget tæt på banegården. Meget små værelser, simpel morgenmad og virkelig sød og rar betjening. Ustabilt Wi-fi. Værelser var rent, men virkede ret slidt. Fine fællesarealer med kaffe og lignende ad libitum.

Dato for ophold: juni 2021
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, 594andersv
Anmeldt d. 8. august 2020

Vi tilbragte en nat på hotellet med det primære formål at komme ud at se Odense. Værelset var lille, men var rent og havde alt hvad vi behøvede. Morgenmadsbuffeten var ganske fin, og der var gratis forfriskninger (te, kaffe, varm kakao, kage, nødder, frugt) i den hyggelige opholdsstue i stueetagen. Personalet var venlige og hjælpsomme. God værdi til prisen.

Dato for ophold: august 2020
Tak, aky1994
Anmeldt d. 24. juli 2020 fra mobile enheder

Man får hvad man betaler for. Intet at udsætte noget på. God beliggenhed, tæt på indkøbsmuligheder og shopping. Ærgeligt med vejarbejde, men det slutter jo på et tidspunkt. Centralt beliggenhed og roligt område

Dato for ophold: juli 2020
Tak, Skumfidus98
Anmeldt d. 16. juli 2020 fra mobile enheder

Vi boede som familie på 4. Værelset var oprindelig til 2 Pers. men det var lavet opredning som kun lige netop kunne lade sig gøre. Det var ikke muligt at gå rundt på gulvet pga. opredningerne.

Kun 1 af de 2 vinduer havde gardin så der kunne ikke gøres mørkt.

Sengene var med kun halv nyt sengetøj. Der lå affald mellem og under sengen.

Stikkontakter virkede ikke og umiddelbart ulovlige.

Virkelig ærgerlig oplevelse til overpris.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, lisebruun15