JesGje
Ringsted, Danmark

Middel hotel til god pris.

Anmeldelse af Milling Hotel Mini 19
3,0 ud af 5 boblerAnmeldt 21. jan. 2024fra mobile enheder
Værelset var acceptabelt. Gode senge. Kaffe/te/kakao gratis på gangen. Gratis parkering i baggård. Lige ved stationen og meget tæt på centrum.
Rengøringsstandarden i brusenichen var under standard og der var en revne i gulvet.
Hotellet er ubemandet, så man tjekker ind og spiser morgenmad på nabohotellet Milling Ansgar. Morgenmaden var ok at være prangende.
Dato for ophold: januar 2024
Problemer med denne anmeldelse?
1.128 kr.
    661 kr.
0.3 km fra Milling Hotel Mini 19
Vis flere hoteller i Odense
Anmeldt d. 24. juli 2022 fra mobile enheder

Der var meget beskidt, og der var mange gamle pletter på gulvet og væggene. Lamper ved at falde ud. Værelset var MEGET slidt og ikke vedligeholdt. Der var huller på væggene og maling slidt af eks på dørerne. Der var hår i senge tøjet. Og slutteligt så lugtede der i værelset pga bl.a. rygning. Kan ikke anbefale dette hotel. Det var direkte uhumsk.

Dato for ophold: juli 2022
Tak, Meander08123509464
Anmeldt d. 29. maj 2022 fra mobile enheder

Morgenmad var det bedste ved opholdet . Beskidte værelser , slidte gulvtæpper med den ene plet efter den anden . Værelser ikke som på billederne . Det blev røget og drukket indenfor ved opgangen og ved indgangen af østeuropæere som jeg Tror arbejder på stedet eller bor det .

Værelsestip: Tæt Parkering ved hotellet
Dato for ophold: maj 2022
Tak, Pauline Natalie S
Anmeldt d. 2. oktober 2020

Undgå alle værelser der slutter med 1 da det ligger klos op ad en gennemgangsdør
Derudover ryster hele hotellet hvis hoveddøren smækkes
Ellers godt værelse og god seng
Centralt beliggende
Morgenmads buffet indtages på nabohotel og er OK

Dato for ophold: oktober 2020
Tak, R3423WHtinac
Anmeldt d. 19. juli 2020 fra mobile enheder

Vi havde booket 2 dobbelt værelser via hotel.com som fremviste flot og pænt stort værelse. Det viste sig at værelserne ikke var større end en kahyt på et skib. Badeværelse var på 1,2m2, man badede oven i wc og håndvask. Simpelt hen elendigt. Hotel. Com oplyste at der var gratis P-plads på hotellet, men alt var optaget så vi blev henvist til P kælder hvor der skal betales. Var dog heldig at vi fik en plads medens vi bar bagagen op😊. Personalet meget venligt og morgenmaden ok, og gratis kaffe og the 24/7, men forholdene omkring den meget trænge buffet levede bestemt ikke op til Covid 19.
Hotellet ligger super centralt, men vi kommer ikke igen til de elendige værelser.

Dato for ophold: juli 2020
2  Tak, Prebenthorndahl
Anmeldt d. 1. juli 2020

Ligger lige over for Millings Hotel, hvor den udmærkede, men ikke luksuøse morgenmad blev serveret.
Værelset lignede en kahyt med en seng i hver side op til væggen. Meget smal seng, hvor man skulle passe på med at vende sig tankeløst. Det kunne nemt afstedkomme et fald ud på gulvet.
Badeværelset har vi aldrig set mindre, men det er der, og alt fungerede.
Personalet meget hjælpsomt og serviceminded.

Dato for ophold: juni 2020
Tak, 43finnjean