Anmeldt d. 19. juli 2020 fra mobile enheder

Vi havde booket 2 dobbelt værelser via hotel.com som fremviste flot og pænt stort værelse. Det viste sig at værelserne ikke var større end en kahyt på et skib. Badeværelse var på 1,2m2, man badede oven i wc og håndvask. Simpelt hen elendigt. Hotel. Com oplyste at der var gratis P-plads på hotellet, men alt var optaget så vi blev henvist til P kælder hvor der skal betales. Var dog heldig at vi fik en plads medens vi bar bagagen op. Personalet meget venligt og morgenmaden ok, og gratis kaffe og the 24/7, men forholdene omkring den meget trænge buffet levede bestemt ikke op til Covid 19.
Hotellet ligger super centralt, men vi kommer ikke igen til de elendige værelser.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, Prebenthorndahl
Anmeldt d. 1. juli 2020

Ligger lige over for Millings Hotel, hvor den udmærkede, men ikke luksuøse morgenmad blev serveret.
Værelset lignede en kahyt med en seng i hver side op til væggen. Meget smal seng, hvor man skulle passe på med at vende sig tankeløst. Det kunne nemt afstedkomme et fald ud på gulvet.
Badeværelset har vi aldrig set mindre, men det er der, og alt fungerede.
Personalet meget hjælpsomt og serviceminded.

Dato for ophold: juni 2020
Tak, 43finnjean
Anmeldt d. 17. oktober 2018 fra mobile enheder

Vi havde en enkelt overnatning i Odense og valgte dette hotel, da prisen var i bund..
Værelaet var lille, trist og ikke særligt indbydende, men fint til en nats søvn.. Ok morgenmad, ikke det store luksus..

Dato for ophold: august 2018
Tak, 809elinev
Anmeldt d. 13. oktober 2018 fra mobile enheder

Værelserne er meget små og sengene er ok. Morgenmaden er ikke så meget at råbe hurra for.
Generelt er der skruet ned til et minimum overalt. Ringe kvalitet på morgenmadsbuffeten og kaffen elendig. Men vi var heldige med personalet, som var meget imødekommende og serviceminded.

Dato for ophold: oktober 2018
Tak, RikLou
Anmeldt d. 13. juli 2018 fra mobile enheder

Værste hotel oplevelse nogensinde.
Sengen var fuld af menstruation, personalet var ondskabsfulde og ligeglade og havde den værste attitude. Alt var beskidt og da jeg ankom til mit værelse havde der været fest med pizza og øl og mine ting var gennemrodede

Dato for ophold: juli 2018
Tak, julielillelund