Poul Erik F

Burde hedde Bed and Breakfast.

1,0 ud af 5 boblerAnmeldt 15. aug. 2019
Det værste Hotel vi nogensinde har boet på. Det der skulle have været en hyggelig miniferie, blev alt andet end hyggelig. Havde fået et smartbox gavekort til min 70 års fødselsdag. 2 overnatninger med en 2 retters menu på ankomstdagen, men istedet for en hyggelig restaurant blev vi bænket ved langborde i en stor festsal,som til gengæld kun var fyldt 1/4 op. Vi vil gerne være sociale, men vil gerne selv bestemme hvorrnår og med hvem. Havde set frem til at få maden serveret, meen måtte selv stå i kø for at få noget middelmådigt mad, som ikke engang var lækkert. ØV ØV ØV. Aldrig mere Næsbylund Kro.
Dato for ophold: august 2019
Problemer med denne anmeldelse?
3.4 km fra Næsbylund Kro & Hotel
8.3 km fra Næsbylund Kro & Hotel
6.6 km fra Næsbylund Kro & Hotel
Vis flere hoteller i Odense
Anmeldt d. 31. juli 2019

Vi benyttede stedet i forbindelse med en 2-dags tur til Odense.

Stedet er hyggeligt. Værelserne er ikke store men de er rene og der er det, som man har behov for. Vi havde både Tv og køleskab på værelset.

Morgenmaden var dejlig og der var et pænt udvalg.

Kroen ligger kun ca. 4 km fra OIdense centrum og vi brugte bussen som kun tog 10 min.

Dato for ophold: april 2019
2  Tak, Per131070
Anmeldt d. 30. juni 2019

Værelse fint nok, vær opmærksom på, at nogle værelser har enkeltsenge. Morgenmad var incl., men knapt så inspirerende. Lange borde i eet stort lokale, så ønske om at sidde alene og nyde morgenmad er ikke muligt. Morgenbuffet var trist, ikke specielt lækker. Morgenbrød var fra frost og varmet i ovn, leverpostej grå og trist, kaffen smagløs, trist udvalg af pålæg. Receptionist var dog venlig og i godt humør

Dato for ophold: juni 2019
2  Tak, Wanderer796875
Anmeldt d. 29. juni 2019 fra mobile enheder

Absolut godt værelse med TV, wifi og mulighed for at lave kaffe/te. Rolige omgivelser. Nemt at komme til Odense centrum med busser, bil eller på cykel.
God morgenmad. Lidt mormor agtigt i restauranten, men det har vel også sin charme😁

Dato for ophold: juni 2019
Tak, Axelitolangkilde
Anmeldt d. 19. maj 2019

Absolut ikke den bedste oplevelse, menuen meget kedelig og tør uden smag, ikke meget smil og kræsen om gæsterne. Rengøringen i værelset heller ikke i top, fik på fornemmelsen at man sov i en anden aflagte sengetøj, der var mange lange sorte hår på stæk lagnet og ved nærmere eftersyn, var der krummer af ubestemmelige herkomst. under topmadrassen. Taler og viser den venlige receptionist mit fund, hun vil gøre noget ved sagen. Da vi vender tilbage efter dagens udflugt er krummerne forsvundet men de lange hår ligger alene tilbage.

Værelsestip: betal lidt mere og vælge et andet sted
Dato for ophold: maj 2019
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, Zorra2013
Anmeldt d. 28. april 2019

Vores ophold på Næsbylund Kro

Modtagelsen
Man følte sig med det samme velkommen på den hyggelige gamle kro, og alle lokaler fremstod rene og pæne.
Yderst tjenstvilligt og høfligt personale, der også havde både lune og humor. Interiøret er holdt i gammel stil, men var godt og solidt, så man følte at det var til for at bruges, og ikke kun til pynt.
Køkkenet lukkede først 21:30, så der var mulighed for at få en bid mad når man ankom, og man kunne blot henvende sig i receptionen, hvis man manglede noget.

Værelset
Der var naturligvis en elkedel og både kaffe, te og chokoladepulver på værelset. Bilen kunne man parkere lige uden for døren, hvilket gjorde det let at få bagage ind og ud. Jeg sov fantastisk i den ene af de to enkeltsenge - der heldigvis kunne rykkes sammen, når man nu var to. Jeg ville gerne have haft tykkere gardiner for vinduet, så lyset fra lampen udenfor blev lukket ude.

Morgenmaden
Fint opdækkede langborde med levende lys på bordene.
Et fint udvalg af brød og pålæg til morgenmaden, hvor man kunne få alle de normale morgenmadsprodukter - og såmænd også et glas Oboy chokoladedrik hvis man ønskede det. En rigtig fin detalje var at der var en komplimentær dram til morgenmaden, ja, hele 5 forskellige at vælge mellem.

Forslag til forbedringer kunne være håndsprit ved buffeten, et fad med ekstra servietter og så måske nogle små spande på bordene til affald.

Helhedsindtryk
Kroen er af ældre oprindelse med den patina og hygge og stemning der følger med.
Der er rent og pænt overalt, og en detalje er, at der ikke er lydt som på mange andre ældre steder.
Personalet er venligt og imødekomne med det dejlige fynske smil og sindelaget der er kendetegnende for de søde fynske piger.

Alt i alt havde min kone og jeg et dejligt og positivt ophold på en kro, hvor vi gerne kommer igen.

Oså en fin hensyntagen til rygerne, som skulle stå udenfor og ryge.

Værelsestip: Stille og roligt sted, og bilen kunne parkeres lige ved værelset.
Dato for ophold: april 2019
Tak, Claus D