Axel L
Snekkersten, Danmark

Godt tilbud

5,0 ud af 5 boblerAnmeldt 29. jun. 2019fra mobile enheder
Absolut godt værelse med TV, wifi og mulighed for at lave kaffe/te. Rolige omgivelser. Nemt at komme til Odense centrum med busser, bil eller på cykel.
God morgenmad. Lidt mormor agtigt i restauranten, men det har vel også sin charme😁
Dato for ophold: juni 2019
Problemer med denne anmeldelse?
    827 kr.
    850 kr.
8.3 km fra Næsbylund Kro & Hotel
Vis flere hoteller i Odense
Anmeldt d. 19. maj 2019

Absolut ikke den bedste oplevelse, menuen meget kedelig og tør uden smag, ikke meget smil og kræsen om gæsterne. Rengøringen i værelset heller ikke i top, fik på fornemmelsen at man sov i en anden aflagte sengetøj, der var mange lange sorte hår på stæk lagnet og ved nærmere eftersyn, var der krummer af ubestemmelige herkomst. under topmadrassen. Taler og viser den venlige receptionist mit fund, hun vil gøre noget ved sagen. Da vi vender tilbage efter dagens udflugt er krummerne forsvundet men de lange hår ligger alene tilbage.

Værelsestip: betal lidt mere og vælge et andet sted
Dato for ophold: maj 2019
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, Zorra2013
Anmeldt d. 28. april 2019

Vores ophold på Næsbylund Kro

Modtagelsen
Man følte sig med det samme velkommen på den hyggelige gamle kro, og alle lokaler fremstod rene og pæne.
Yderst tjenstvilligt og høfligt personale, der også havde både lune og humor. Interiøret er holdt i gammel stil, men var godt og solidt, så man følte at det var til for at bruges, og ikke kun til pynt.
Køkkenet lukkede først 21:30, så der var mulighed for at få en bid mad når man ankom, og man kunne blot henvende sig i receptionen, hvis man manglede noget.

Værelset
Der var naturligvis en elkedel og både kaffe, te og chokoladepulver på værelset. Bilen kunne man parkere lige uden for døren, hvilket gjorde det let at få bagage ind og ud. Jeg sov fantastisk i den ene af de to enkeltsenge - der heldigvis kunne rykkes sammen, når man nu var to. Jeg ville gerne have haft tykkere gardiner for vinduet, så lyset fra lampen udenfor blev lukket ude.

Morgenmaden
Fint opdækkede langborde med levende lys på bordene.
Et fint udvalg af brød og pålæg til morgenmaden, hvor man kunne få alle de normale morgenmadsprodukter - og såmænd også et glas Oboy chokoladedrik hvis man ønskede det. En rigtig fin detalje var at der var en komplimentær dram til morgenmaden, ja, hele 5 forskellige at vælge mellem.

Forslag til forbedringer kunne være håndsprit ved buffeten, et fad med ekstra servietter og så måske nogle små spande på bordene til affald.

Helhedsindtryk
Kroen er af ældre oprindelse med den patina og hygge og stemning der følger med.
Der er rent og pænt overalt, og en detalje er, at der ikke er lydt som på mange andre ældre steder.
Personalet er venligt og imødekomne med det dejlige fynske smil og sindelaget der er kendetegnende for de søde fynske piger.

Alt i alt havde min kone og jeg et dejligt og positivt ophold på en kro, hvor vi gerne kommer igen.

Oså en fin hensyntagen til rygerne, som skulle stå udenfor og ryge.

Værelsestip: Stille og roligt sted, og bilen kunne parkeres lige ved værelset.
Dato for ophold: april 2019
Tak, Claus D
Anmeldt d. 25. marts 2019

Min datter på 9 år og jeg har booket en weekend på kroen. Fredag aften gør jeg opmærksom på, at vi er til sportsstævne hele lørdagen og derfor gerne vil spise sent, da vi først er tilbage kl. 20. Beskeden er at det ikke en mulighed, da køkkenet lukker kl. 19. Søndag nærlæser jeg hjemmesiden og ser at køkkenet først lukker kl. 20.15.
Det skal lige siges, at maden var inkluderet i prisen. Jeg får af vide at der ligger et pizzeria tæt på, og ellers er der flere steder i Odense by. Vi ender med at vente 45 minutter på den lokale McDonald's (andre idrætsklubber havde fået samme ide) og 200 kr. fattigere. Søndag morgen går vi ned til morgenmad kl. 10. Her er røræg og pølser knas tørt. Det ligger tykke klumper bacon, som er umulige at tygge sig igennem og under laksen ligger der et stykke dild, der har set bedre dage. Damen i receptionen virker ikke til at interessere sig for buffeten. Vi har besøgt mange kroer, hvor vi har fået så fin en behandling, men den service vi har fået på Næsbylund kro har været under al kritik. Næste gang vi skal til stævne i Odense, er det i hvert fald ikke Næsbylund kro vi booker os ind på!!

Dato for ophold: marts 2019
Tak, Sissebymus
Anmeldt d. 28. februar 2019 fra mobile enheder

Jeg skulle bare finde et sted at overnatte, og blev modtaget med et stort smil af portieren.
Der er fine parkeringsmuligheder. Værelset var fint. Morgenmadsbuffeten var ikke overdådig, men der var, hvad der skulle være.
Bedst af alt: Værelset var udstyret med en kogekedel og pulverkaffe, og hvad er bedre, end at vågne op på et hotel og få sin morgenkaffe og morgensmøg, før dagens opgaver melder sig.

Dato for ophold: februar 2019
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, 228oleg
Anmeldt d. 28. oktober 2018 fra mobile enheder

Ophold hænger ikke sammen med pris, 900 kr for motelagtig hotel er ik ok. Værelser er små kun hovedhus er hyggeligt men der bor man ikke. Vi spiste i restauranten og fik 2 retter for 289. Kedeligt mad og absolut for dyrt.

Dato for ophold: oktober 2018
Tak, Marlene Koldig H