Sisse

Elendig service

1,0 ud af 5 boblerAnmeldt 25. mar. 2019
Min datter på 9 år og jeg har booket en weekend på kroen. Fredag aften gør jeg opmærksom på, at vi er til sportsstævne hele lørdagen og derfor gerne vil spise sent, da vi først er tilbage kl. 20. Beskeden er at det ikke en mulighed, da køkkenet lukker kl. 19. Søndag nærlæser jeg hjemmesiden og ser at køkkenet først lukker kl. 20.15.
Det skal lige siges, at maden var inkluderet i prisen. Jeg får af vide at der ligger et pizzeria tæt på, og ellers er der flere steder i Odense by. Vi ender med at vente 45 minutter på den lokale McDonald's (andre idrætsklubber havde fået samme ide) og 200 kr. fattigere. Søndag morgen går vi ned til morgenmad kl. 10. Her er røræg og pølser knas tørt. Det ligger tykke klumper bacon, som er umulige at tygge sig igennem og under laksen ligger der et stykke dild, der har set bedre dage. Damen i receptionen virker ikke til at interessere sig for buffeten. Vi har besøgt mange kroer, hvor vi har fået så fin en behandling, men den service vi har fået på Næsbylund kro har været under al kritik. Næste gang vi skal til stævne i Odense, er det i hvert fald ikke Næsbylund kro vi booker os ind på!!
Dato for ophold: marts 2019
1,0 ud af 5 boblerVærdi
1,0 ud af 5 boblerService
3,0 ud af 5 boblerSøvnkvalitet
Problemer med denne anmeldelse?
  • Tripadvisor
  • Tripadvisor
6.6 km fra Næsbylund Kro & Hotel
Vis flere hoteller i Odense
Anmeldt d. 28. februar 2019 fra mobile enheder

Jeg skulle bare finde et sted at overnatte, og blev modtaget med et stort smil af portieren.
Der er fine parkeringsmuligheder. Værelset var fint. Morgenmadsbuffeten var ikke overdådig, men der var, hvad der skulle være.
Bedst af alt: Værelset var udstyret med en kogekedel og pulverkaffe, og hvad er bedre, end at vågne op på et hotel og få sin morgenkaffe og morgensmøg, før dagens opgaver melder sig.

Dato for ophold: februar 2019
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, 228oleg
Anmeldt d. 28. oktober 2018 fra mobile enheder

Ophold hænger ikke sammen med pris, 900 kr for motelagtig hotel er ik ok. Værelser er små kun hovedhus er hyggeligt men der bor man ikke. Vi spiste i restauranten og fik 2 retter for 289. Kedeligt mad og absolut for dyrt.

Dato for ophold: oktober 2018
Tak, Marlene Koldig H
Anmeldt d. 17. juli 2018 fra mobile enheder

Vi skulle fejre vores 44 års bryllupsdag med et dejligt ophold med god mad, troede vi!
Værelset var såmænd fint nok, men mad var mildest talt forfærdelig. Først en kedelig foret, dernæst tørre mørbradbøffer med kartofler og brun sovs, og sidst, en gang is, ikke lige hvad vi forventede af et "forkælelsesophold"
Det eneste der kom i nærheden af forkælelse, var en flaske Asti, som vi fik udleveret ved ankomst 🤨

PS. Betjeningen var sød og venlig.

Dato for ophold: juli 2018
1  Tak, pia s
Anmeldt d. 23. april 2018

Et bra sted at overnatte. Værelsene er rene og tilpas store. god parkering. Betjeningen er hyggelig og hjelpsom. Deres morgenbuffet står ikke tilbage for noen. Restauranten var en meget glædelig oplevelse. med god mad og service.

Dato for ophold: april 2018
Tak, BjornT838
Anmeldt d. 3. marts 2018

I forbindelse med min morsbisættelse bestilte vi Tag Selv Bord med lækker pålæg og brød, ost og frugt plus kaffe, the, vand og øl. Vi fik et flotlokale, hvor der var pyntet flot op. Alt var tip top i orden og vi havde nogle hyggelige timer hos et meget imødekommende personale.

Dato for ophold: marts 2018
Tak, Brita H