Marlene
København, Danmark

Overpris

1,0 ud af 5 boblerAnmeldt 28. okt. 2018fra mobile enheder
Ophold hænger ikke sammen med pris, 900 kr for motelagtig hotel er ik ok. Værelser er små kun hovedhus er hyggeligt men der bor man ikke. Vi spiste i restauranten og fik 2 retter for 289. Kedeligt mad og absolut for dyrt.
Dato for ophold: oktober 2018
Problemer med denne anmeldelse?
3.4 km fra Næsbylund Kro & Hotel
8.3 km fra Næsbylund Kro & Hotel
6.6 km fra Næsbylund Kro & Hotel
Vis flere hoteller i Odense
Anmeldt d. 17. juli 2018 fra mobile enheder

Vi skulle fejre vores 44 års bryllupsdag med et dejligt ophold med god mad, troede vi!
Værelset var såmænd fint nok, men mad var mildest talt forfærdelig. Først en kedelig foret, dernæst tørre mørbradbøffer med kartofler og brun sovs, og sidst, en gang is, ikke lige hvad vi forventede af et "forkælelsesophold"
Det eneste der kom i nærheden af forkælelse, var en flaske Asti, som vi fik udleveret ved ankomst 🤨

PS. Betjeningen var sød og venlig.

Dato for ophold: juli 2018
1  Tak, pia s
Anmeldt d. 23. april 2018

Et bra sted at overnatte. Værelsene er rene og tilpas store. god parkering. Betjeningen er hyggelig og hjelpsom. Deres morgenbuffet står ikke tilbage for noen. Restauranten var en meget glædelig oplevelse. med god mad og service.

Dato for ophold: april 2018
Tak, BjornT838
Anmeldt d. 3. marts 2018

I forbindelse med min morsbisættelse bestilte vi Tag Selv Bord med lækker pålæg og brød, ost og frugt plus kaffe, the, vand og øl. Vi fik et flotlokale, hvor der var pyntet flot op. Alt var tip top i orden og vi havde nogle hyggelige timer hos et meget imødekommende personale.

Dato for ophold: marts 2018
Tak, Brita H
Anmeldt d. 10. februar 2018

Var på et kursus med firmaet. Maden er i toppen, god kvalitet og pænt præsenteret.
Det gælder både frokost og aftensmad.
Værelserne er som de skal være uden at være prangende, dog kunne sengene godt trænge til at blive udskiftet, de er alt for bløde, flere af mine kollegaer var af samme mening.

Dato for ophold: februar 2018
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, John L
Anmeldt d. 31. august 2017 fra mobile enheder

Pænt og rent sted. Venligt og imødekommende personale. Stedet rummer hygge og en afslappet atmosfære. Dejlig velkomstmiddag. God morgenmad og der blev fyldt op hele tiden. Lunt brød og blødkogte æg. Roligt sted.

Dato for ophold: august 2017
Tak, Birgitte C