1.030 kr.
Morgenmad inkluderet
Priceline
1.084 kr.
Refusionsberettiget før søn. 2. jun.
Forudbetaling er ikke nødvendig
sidselind

Fint sted

Anmeldelse af First Hotel Grand
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 31. mar. 2024
Hotellet er overvejende hyggeligt. Værelserne manglede lidt charme og hygge og værelset vi boede på lå lige ud til vejen og der var meget larm. En anden gang er jeg opmærksom på at få et værelse væk fra vejen.

Morgenmaden var virkelig lækker og meget at vælge imellem.
3,0 ud af 5 boblerVærdi
3,0 ud af 5 boblerVærelser
4,0 ud af 5 boblerSted
4,0 ud af 5 boblerRenlighed
4,0 ud af 5 boblerService
2,0 ud af 5 boblerSøvnkvalitet
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Problemer med denne anmeldelse?
Restaurant
Vis flere hoteller i Odense
Anmeldt d. 28. marts 2024

Perfekt morgenmad.
Fint træningsrum.
Placering perfekt. Der er gode spisesteder rundt om hotellet i tilfælde af at man ikke alle dage vil nyde deres fiske inspireret menuer.
Bedre service vedr parkering kunne ønskes.

Tak, Familien_Rousing
M H, Guest Services / Front Office hos First Hotel Grand, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 1. april 2024

Kære Familien_Rousing,

Tusind tak for din anmeldelse af First Hotel Grand.

Vi sætter pris på dine rosende ord om vores perfekte morgenmad, træningsrum og beliggenhed tæt på gode spisesteder. Vi bestræber os på at give vores gæster en helstøbt oplevelse, og det glæder os at høre, at du nød din tid hos os.

Vi noterer os dit ønske om forbedret service vedrørende parkering. Vi har desværre ikke hotel-parkering, men der er offentlig parkering i området omkring hotellet.

Igen mange tak for din anmeldelse, og vi glæder at til at byde dig velkommen næste gang du er i Odense.

De bedste hilsner

Anmeldt d. 17. marts 2024

Det gælder fra ankomsten i receptionen, til rengøringspersonalet, til roomservice (super prof. svensk mand) og receptionist pigen der hjælper til med bagage vognen. Har rejst verden rundt og overnattet på mange hoteller fine og meget dyre hoteller. First Hotel gør det fantastisk godt og som gæst føler man sig hjemme og afslappet. Det er nu 2 gang på 2 år og vi glæder os allerede til næste gang vi tager en weekend stik af tur til Fyn og Odense.

Tak, Sten W
M H, Guest Services / Front Office hos First Hotel Grand, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. marts 2024

Kære Sten W.,

Tusind tak for din anmeldelse af First Hotel Grand.

Vi er glade for at høre, at du følte dig hjemme og afslappet under dit ophold hos os. Det er fantastisk at vide, at vores reception, rengøringspersonale, roomservice og andre medarbejdere har gjort dit besøg behageligt. Det glæder os at vide, at du ser frem til dit næste ophold hos os.

Igen mange tak for din anmeldelse, og vi glæder os at byde dig velkommen næste gang du er i Odense.

De bedste hilsner,

Anmeldt d. 10. marts 2024

God beliggenhed, meget for pengene.
Dog manglede der mulighed for at lave kaffe på værelset.
Der var meget støj og meget tæt trafik til morgenmaden.
Højt støjniveau på vores værelse fra gaden under...

• Rejsetype: Rejste med venner
Tak, bollerup80
M H, Guest Services / Front Office hos First Hotel Grand, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. marts 2024

Kære Bollerup80,

Tusind tak for din anmeldelse af First Hotel Grand. Vi sætter pris på din feedback og beklager, at du oplevede støjgener under dit ophold. Vores reception er altid klar til at hjælpe med eventuelle bekymringer vedrørende støj eller andre gener.

Vi beklager også manglen på mulighed for at lave kaffe på værelset. Vores kaffe/te faciliteter er tilgængelige i vores First Smart Double, Superior Double, Executive Double og Junior Suite værelser for optimal komfort.

Vi håber, at du alligevel nød vores hotel med den gode beliggenhed og værdi for pengene. Vores historiske hotel fra 1897 er centralt placeret og tæt på transportmuligheder, butikker og restauranter.

Igen mange tak for din anmeldelse, og vi glæder os til at byde dig velkommen næste gang du besøger Odense.

De bedste hilsner

Anmeldt d. 1. marts 2024 fra mobile enheder

Meget skønt hotel i den gamle stil midt i Odense. Vi var meget tilfredse med alt bortset fra badeværelset på værelse 137. Badeværelset ville få en stjerne - brusebad i badekarret, dårlig nærmest ubrugelig bruser med stort læk. Ingen varme i gulvet - hundekoldt sted. Vi havde to overnatninger og efter den første kontaktede jeg receptionen og bad om udbedring af bruseren. Det lykkedes ikke for personalet.

Tak, 912hanner
M H, Guest Services / Front Office hos First Hotel Grand, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. marts 2024

Kære 912hanner,

Tusind tak for din anmeldelse af First Hotel Grand. Vi er glade for at høre, at du nød den gamle stil og din samlede oplevelse på hotellet. Vi beklager dog dybt de udfordringer, du oplevede med badeværelset på værelse 137. Vi vil undersøge dette nærmere for at sikre, at lignende problemer undgås fremover.

Vi håber, at du vil give os endnu en chance, og at vi får muligheden for at byde dig velkommen igen til en forbedret oplevelse.

De bedste hilsner,

Anmeldt d. 26. februar 2024

Det er anden gang jeg besøger Hotel Gran i Odense og bestemt ikke sidste gang smukt og stemningsfyldt gammelt hotel med autentisk atmosfære smilende ig hjælpsomt personale og fantastisk morgenbufet
Er klar til næste besøg

Dato for ophold: februar 2024
Tak, byg32024
M H, Guest Services / Front Office hos First Hotel Grand, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. februar 2024

Kære Byg32024,

Tusind tak for din positive anmeldelse!

Vi er glade for at høre, at du nød din oplevelse på Hotel Grand i Odense og satte pris på vores autentiske atmosfære, hjælpsomme personale og fantastiske morgenbuffet.

Vi ser frem til dit næste besøg!

De venligste hilsner