Anmeldt d. 17. august 2020

Virkelig charmerende hotel med store flotte værelser.
Vi ankom under hedebølge, men hotellet havde taget højde for dette ved at holde gardiner på værelset trukket for, så der var (forholdsvist) køligt da vi ankom. Derudover var der ventilator på værelset.
Ligger virkelig godt for foden af gågade med massere af caféer og barer. Trods dette, var der ingen støj om natten. Restauranten var hyggelig og god. Eneste minus var gamle og lidt utætte armaturer på badeværelset. Havde dette været i orden, havde jeg givet dem 5/5.
Vi vil meget gerne komme tilbage her...

Tak, Rikkelie
Mette H, Guest Services / Front Office hos First Hotel Grand, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. august 2020

Kære Rikkelie.
Tusind tak for besøget og den fine anmeldelse.
Vi er meget glade for at I har haft et dejligt ophold hos os.

Anmeldt d. 9. august 2020

Et utroligt smukt gammelt hotel. Vi møder en flot reception med sødt personale der tjekker os ind. Vi går af en fin bred trappe med blyindfattede ruder op til vores værelse. Værelset er mørkt og lidt brugt synes vi til trods for at det er fint rengjort og har det vi skal bruge. En blæser er sat op på skrivebordet så der kan komme lidt cirkulation på værelset. Det ligger så solen står lige ind og derfor er det pænt varmt. Vi bor lige overfor et parkeringshus samt tæt på nogle restauranter og barer, så der lidt støj om aftenen/natten. Men hotellet ligger så dejligt centralt, at det må man altså forvente.
Dagen efter venter der is en dejlig morgenmad i den fineste restaurant. Udtjekning sker med sludren og et stort smil. Dejligt besøg.

Tak, MrsSkipperSchmidt
Mette Hafstrom, Guest Services / Front Office hos First Hotel Grand, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. august 2020

Kære MrsSkipperSchmidt
Tak for besøget og fordi har har taget Jer til til at anmelde os efterfølgende.
Vi er rigtig glade for at I har haft et dejligt besøg hos os.

Anmeldt d. 9. august 2020 fra mobile enheder

Hotel first Grand ligger centralt i Odense med gåafstand til alt. Morgenbuffeten er meget lækker i den store spisesal. Der er mange gode caféer og spisesteder tæt ved hotellet. Eneste minus er et lille toilet.

1  Tak, kennethobeling

Kære kennethobeling
Tak for besøget.
Dejligt I nød godt af vores fantastiske beliggenhed.
Kontakt os endelig en anden gang for vejledning til de mange forskellige værelsestyper i varierende størrelser.
De bedste hilsner og fortsat rigtig god sommer.
mette; First Hotel Grand

Anmeldt d. 5. august 2020 fra mobile enheder

Jeg boede her i 3 dage med min familie. Vi havde 2 værelser.
Toilettet er placeret så jeg med mine185cm højde ikke kunne sidde der.
Håndvasken var placeret under en hylde, så man ikke kunne komme til at spytte tandpasta ud når man børster tænder.
I morgenmadsrestauranten var der så mange mennesker at man på ingen måde kunne opretholde Corona guidelines. Og alt mad serveres i form af åben buffet.

Tak, joakimh50
Mette Hafstrom, Guest Services / Front Office hos First Hotel Grand, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. august 2020

Kære joakimh50
Tak fordi du har taget dig tid til at give os din feedback efter dit besøg.
Kan se du har booket et af vores mindre dobbeltværelser og beklager naturligvis, at størrelsen herpå ikke har levet op til dine forventninger. Vi har flere typer værelser også større, som måske er mere passende til Jer, Kontakt os endelig for information omk. de mange forskellige muligheder en anden gang.
Vores morgenmadsbuffet serveres i vores restaurant og med tilstødende stor banquet lokale, man har som gæst mulighed for at vælge at sætte sig i restaurant eller i det tilstødende lokale og vi overholder dermed alle retningslinier, der er stukket ud fra myndighedene. Beklager at vi ikke har vist Jer korrekt til rette ved morgenmadsbuffet'en.

Anmeldt d. 1. august 2020 fra mobile enheder

Dejligt hotel med super god beliggenhed. Man kan gå til alt herfra
Rene og fine værelser
Gode senge og ingen støj
Venlig betjening
God valuta for pengene
Der kunne med fordel være minikøleskab på værelset
Kan på det varmeste anbefale hotellet

1  Tak, lotted810

Kære lotted810
Tusind tak for besøget og den fine fine anmeldelse, vi er rigtig glade for, at I har nydt et dejligt ophold hos os.
Vi glæder os til at byde Jer velkommen en anden gang!
De bedste hilsner
Mette; First Hotel Grand.