Sam J
Aalborg, Danmark

Godt, men langt fra perfekt

Anmeldelse af Scandic Odense
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 8. apr. 2024
Vi havde en enkelt overnatning i en suite. Omend selve suiten var fin, var der kun 1 badeværelse til et 4-personers rum, og der var kun mangelfuld oprydning. Morgenmaden var også god, men knapt nok en 5-stjernet oplevelse. Det eneste der var tip-top var servicen fra personalet.
Dato for ophold: april 2024
3,0 ud af 5 boblerVærdi
3,0 ud af 5 boblerVærelser
4,0 ud af 5 boblerSted
3,0 ud af 5 boblerRenlighed
5,0 ud af 5 boblerService
4,0 ud af 5 boblerSøvnkvalitet
Problemer med denne anmeldelse?
Tom Filstrup, General Manager hos Scandic Odense, svarede på denne anmeldelse
Svarede 9. apr. 2024
Mange tak for besøget . Jeg er ked af at vi ikke har kommunikeret godt nok i forhold til antal badeværelser på vores junior-suite - samt at der var mangelfuld oprydning. Sidste er naturligvis ikke godt nok!
Jeg er glad for de rigtig dejlige kommentarer om teamet - det glæder os alle meget!
Håber vi ses igen en anden gang!
  • eDreams
Anmeldt d. 25. februar 2024

Dato for ophold: februar 2024
  • Rejsetype: Rejste alene
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Scandic Hotels
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en rejsende og ikke af Tripadvisor LLC eller dennes partnere. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Tom Filstrup, General Manager hos Scandic Odense, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. februar 2024

Svaret er repræsentanten for ledelsens subjektive holdning og ikke holdningen hos TripAdvisor LLC eller dennes partnere.
Anmeldt d. 14. januar 2024

Super god service fra alle ansatte på hotellet. Især god betjening fra Jette, som satte et fint arrangement op til kroningen af vores nye konge og som var god til at hjælpe med madpakker og til opsætning af midlertidig kontorplads. Fine og rene værelser og god morgenmadsbuffet. Ligger lidt udenfor Odense, men der kan man nemt køre til i bil.

Dato for ophold: januar 2024
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Michael C
Tom Filstrup, General Manager hos Scandic Odense, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. januar 2024

Tak for flot feedback og kommentarer - det glæder HELE teamet rigtig meget! Håber vi ses igen en anden gang!

Anmeldt d. 5. januar 2024 fra mobile enheder

Vi bookede en enkelt nat på vores “points” fra vores Scandic app. Vi havde booket til to voksne og en baby, og vi blev automatisk opgraderede til et bedre værelse og de havde endda sat en babyseng med dyne og pude med sødt baby betræk, det var betænksomt af dem.
Der lå også en velkomstbesked på værelset med lækker lakrids ved siden af. Vi blev endvidere mødt af et venligt og hjælpsomt personale.

Værelsestip: Der er to ladestandere til elbil og der er tæt til motorvej, hotellet ligger i et industrikvarter men man kan hurtigt køre ind til centrum.
Dato for ophold: januar 2024
Tak, Tourist62926399429
Tom Filstrup, General Manager hos Scandic Odense, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. januar 2024

Tusind tak for besøget og for den dejlige feedback - med fine kommentarer og anbefaling! Det glæder HELE teamet rigtig meget. Håber vi ses igen en anden gang! Godt Nytår!

Anmeldt d. 5. november 2023

Dato for ophold: oktober 2023
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ScandicHotels.com
Tom Filstrup, General Manager hos Scandic Odense, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. november 2023

Anmeldt d. 16. oktober 2023

Dato for ophold: oktober 2023
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ScandicHotels.com
Tom Filstrup, General Manager hos Scandic Odense, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 18. oktober 2023