Fastlås den laveste pris fra disse websites
Expedia.com163 US$
Hotels.com162 US$
ScandicHotels.com163 US$
Priceline163 US$
Travelocity162 US$
Trip.com184 US$
Anmeldt d. 25. april 2022

Hotellet ligger lige op og ned af motorvejen og det kan høres i værelserne. Super lækkert rengjort, god morgenmad.
Manglede dog nogle info ved tjek ind på hvornår der var mulighed for aftensmad, hvornår man senest skulle tjekke ud.

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ScandicHotels.com
Tak, maibritpetersen2022
Tom Filstrup, General Manager hos Scandic Odense, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. april 2022

Tak for besøget - og for feedback efterfølgende - som vi bruger til at udvikle, vedligeholde og forbedre vores produkter og services løbende! Det er derfor meget værdsat - at få gode og konstruktive kommentarer og ratings! TAK!
Håber vi må byde velkommen en anden gang!

Anmeldt d. 15. april 2022

Hotel med motorvejs-tæt beliggenhed. 10 min. kørsel fra Odense C.
God morgenmad. Rare værelset og venligt og imødekommende personale.
Rigtig gode parkeringsmuligheder!
Alt i alt et meget velfungerende hotel, der også tilbyder Club-fordele.

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Scandic Hotels
Tak, Tour51325997945
Tom Filstrup, General Manager hos Scandic Odense, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. april 2022

Mange tak for besøget og for feedback og kommentarer. De bliver brugt til at udvikle og forbedre vores produkter og services - TAK. Håber at kunne byde velkommen en anden gang!

Anmeldt d. 6. april 2022

• Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ScandicHotels.com
Tom Filstrup, General Manager hos Scandic Odense, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. april 2022

Svaret er repræsentanten for ledelsens subjektive holdning og ikke holdningen hos TripAdvisor LLC eller dennes partnere.
Anmeldt d. 17. marts 2022

Dato for ophold: marts 2022
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Scandic Hotels
Tom Filstrup, General Manager hos Scandic Odense, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 18. marts 2022

Anmeldt d. 7. marts 2022

Boede 4 dage på Scandic Odense sammen med min datter. Vi havde 4 dejlige dage i Odense, og nød at være på hotellet, og også komme ned om morgenen til et dejligt morgenmåltid. Rigtig hyggelige omgivelser, og mega søde ansatte.

Dato for ophold: februar 2022
Tak, Gitte R
Tom Filstrup, General Manager hos Scandic Odense, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. marts 2022

Tusind tak for jeres besøg og for det fine review og skønne feedback efterfølgende! Det glæder HELE teamet rigtig meget. Det vil glæde os at se jer på Scandic Odense en anden gang!