Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke underst√łtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi underst√łtter f√łlgende browsere:
S√•dan p√•virker betalinger til os r√¶kkef√łlgen af priser, der vises. V√¶relsestyperne kan variere.

Dato for ophold: september 2020
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Scandic Hotels
Tom Filstrup, General Manager hos Scandic Odense, svarede på denne anmeldelseSvarede for 3 uger siden

Svaret er repræsentanten for ledelsens subjektive holdning og ikke holdningen hos TripAdvisor LLC eller dennes partnere.
Anmeldt d. 7. september 2020

Dato for ophold: september 2020
  • Rejsetype: Rejste med venner
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Scandic Hotels
Tom Filstrup, General Manager hos Scandic Odense, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. september 2020

Anmeldt d. 25. juli 2020

Jeg benyttede hotellet som overnatning i forbindelse med en fest i Odense.
Hotellet er nemt at komme til og fra, og der er dejligt stille.
Værelserne er supergodt indrettet, og sengene er meget komfortable.
Morgenmaden er en sand forn√łjelse og en rigtig god start p√• dagen.

Dato for ophold: november 2019
Tak, Kerstin W
Tom Filstrup, General Manager hos Scandic Odense, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. august 2020

Mange tak for bes√łget og for det flotte review! Det gl√¶der os alle meget!

På gensyn

Anmeldt d. 10. marts 2020

Ankom lidt sent, og heldigvis var det muligt at bestille et måltid i restauranten.
Kom fra en overnatning på Scandic Glostrup, der er helt moderniseret, så værelset ser jo lidt træt ud i forhold til Glostrup. Men det er praktisk.
Morgenmaden buffen er som altid velassorteret på Scandic.

Dato for ophold: november 2019
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
1  Tak, Peter9492
Tom F, General Manager hos Scandic Odense, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. marts 2020

Mange tak for bes√łget og for den gode og fine feedback! H√•ber at kunne byde velkommen igen!

Anmeldt d. 9. marts 2020

Endnu en gang har vi overnattet p√• Scandic Odense. Denne gang var vores yngste barnebarn med. Som altid fin modtagelse ved ankomsten. Ekstra opredning til barnebarnet uden beregning. Den s√¶dvanlige venlige modtagelse i receptionen og en lille snak. Fik tilbudt at k√łbe billetter til Odense Zoo i receptionen, med stor rabat forst√•s, og direkte uden om k√łen ved ZOO. Spiste ikke denne gang aftensmad p√• hotellets restaurant, da vi skulle ud i byen. Men menu kortet s√• igen indbydende ud, ogs√• b√łrnemenuerne. Og maden plejer at v√¶re yderst delikat. En dejlig stor velsk√¶nket fad√łl blev det ogs√• til l√łrdag aften, efter vi kom hjem fra en fest lidt tidligt p.g.a. barnebarnet. Han og vi sov godt begge n√¶tter. Hver morgen den s√¶dvanlige dejlige store morgenbuffet, som jeg altid gl√¶der mig til, med et v√¶ld af gode ting og sager bl.a. l√¶kkert friskbagt br√łd og pandekager, √łkovarer, glutenfri varer, laktosefri m√¶lkeprodukter og frisk presset appelsinsaft blot for at n√¶vne nogle f√• ting. Og stuepigerne var som s√¶dvanligt s√łde og servicemindede. Og hj√¶lpsom og serviceminded var receptionisten som altid ved afrejsen.

Dato for ophold: marts 2020
Tak, 452trinew
Tom F, General Manager hos Scandic Odense, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. marts 2020

Tusind tak for bes√łget og de rigtig flotte kommentarer efterf√łlgende! Det gl√¶der HELE teamet rigtig meget! Vi h√•ber snart vi m√• byde velkommen igen!