Som tidligere by-bo i Odense glædede jeg mig til at overnatte et par dage med min familie på Hotel Knudsens Gård. Oplevelsen blev dog desværre ikke helt så god som forventet.
Vi bestilte vores hotel-overnatning via Hotels.com. Vi prøvede faktisk at ringe direkte til hotellet og bestille, da vi som familie gerne ville overnatte på samme værelse. Desværre var det ene barn lidt for gammel - så ingen fleksibilitet her. Nå men OK - regler er regler og vi endte med at bestille via Hotels-com. Prisen her var i øvrigt meget billigere end hvis vi bestilte hos direkte hos hotellet - så fint nok, det vil jeg anbefale andre at gøre.
Vi måtte så bestille to dobbelt-værelser til os i stedet. Man kunne vælge mellem standard og superior værelser. Vi valgte te superior-værelser, men jeg er meget i tvivl om hvorvidt det var det vi fik (det var i hvert fald meget skrabede) - men ok, fint nok, vi skal jo bare overnatte.
Vi havde også bestilt middag på restauranter om aftenen i forbindelse med min fødselsdag, hvor vi også havde inviteret flere fra min familie. Der var en menu som var på tilbud for måneden - og som de fleste bestilte. To ved bordet endte med at bytte desserter - og så var det pludselig en HELT anden pris, da de jo kunne se, at de ikke konsekvent havde holdt sigt til menuen. Det har jeg godt nok aldrig oplevet før - men som personalet sagde - sådan er det bare. Meget småligt.
Grundlæggende er min oplevelse desværre, at personalet er meget lidt fleksible - og ikke helt den oplevelse jeg havde forventet af stedet.