Anmeldt d. 22. august 2020

Dejlig værelse og personale. Vi havde vores golden/lap med og havde ikke før haft vores hund med på hotel. Der var en stor hundeseng, godbidder, skål og håndklæde til Oskar - det var bare super. Et hyggelig gammelt sted der er godt vedligeholdt.

Dato for ophold: august 2020
Tak, kalum888
Reception Hotel Knudsens Gaard, Direktør hos Best Western Hotel Knudsens Gaard, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 24. august 2020

Godaften kalum888,

Tusind tak for de rosende ord.
Det er dejligt at høre at i havde en god oplevelse, både med hunden og hotellet :-)

Anette Nielsen
Receptionen
Hotel Knudsens Gaard

Anmeldt d. 17. juni 2020 fra mobile enheder

Smukt hotel, i gennemført stil og rigtig fint værelse. Hyggeligt gårdmiljø mellem længerne.
Hyggelig restaurant, hvor det blev serveret køkkenchefens super lækre treretters menu. God stemning med uhøjtidelig og hyggelig betjening. Vi nød de to dage i fulde drag.

Dato for ophold: juni 2020
Tak, 537rikkea
Reception Hotel Knudsens Gaard, Direktør hos Best Western Hotel Knudsens Gaard, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. juni 2020

Godaften 537rikkea,

Tusind tak for de flotte og rosende ord.
De rosende ord er ligeledes givet videre til både vores restaurant og køkken.
Vi håber at kunne byde jer velkommen en anden gang.

Anita Agerlund

Anmeldt d. 8. juni 2020

Da køkkenet endnu ikke var åbnet, kan jeg ikke vuderer det, men ellers et behageligt ophold. Jeg ved fra et tidligere ophold at maden er fremragende. Det var nemt at bestille em taxa til byen, men man skal lige se sig for, vi valgte 4x27

Dato for ophold: juni 2020
Tak, lotritz
Reception Hotel Knudsens Gaard, Direktør hos Best Western Hotel Knudsens Gaard, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. juni 2020

Kære Lotritz,

Dejligt at høre, at du havde et godt ophold.
Vi håber, du vender tilbage og besøger hotellet og vores restaurant.

Anita Agerlund

Anmeldt d. 24. februar 2020

En mageløs oplevelse og forkælelse over hele linjen! Venlig og imødekommende betjening i reception og i restaurant. Udsøgte vine, der passer fint til den kulinariske oplevelse. Hyggelig atmosfære, rent og pænt over alt.
Nanna Drejer

Dato for ophold: februar 2020
  • Rejsetype: Rejste alene
Tak, nd922
Reception Hotel Knudsens Gaard, Direktør hos Best Western Hotel Knudsens Gaard, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 24. februar 2020

Kære Nanna Drejer,

Tusind tak for den flotte anmeldelse og de flotte ord. Dejligt at se, at du endnu engang, har nydt dit ophold.

Skal sørge for vores restaurant også får dine rosende ord at vide.

Vi håber, at kunne byde dig velkommen igen.

Anmeldt d. 19. januar 2020

Dejligt hotel med nem beliggenhed. Antid super imødekommende og venlige medarbejdere, både i redcpetionen og restauranten. Aftensmaden er super lækker og til okay priser.
Værelserne er hyggelige og godt indrettet, enkelte er dog lidt slidte

Dato for ophold: januar 2020
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, LiseB685
BW_Knudsens_Gaard, Receptionist hos Best Western Hotel Knudsens Gaard, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 20. januar 2020

Kære Lise

Tusind tak fordi du tog dig tid til at skrive de fine ord. Det sætter vi stor pris på.

Det er skønt at høre, at du havde et godt ophold og nød maden i restauranten.

Vi håber at kunne byde velkommen en anden gang igen.

God aften.

Louise Damkjær