“Hyggeligt oplevelse”

Køkkener: Europæisk, Spisested, Dansk, Skandinavisk
Velegnet til: Barhygge, Smuk udsigt, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Udendørsservering, Reservationer
Anmeldt 12. august 2021

Det er altid godt at blive overrasket når man bestiller bord over nettet på en restaurant man ikke kender. Indretningen var klassisk for en gammel kro, betjeningen var en blandet oplevelse (nogle var smilende og effektive, mens andre virkede ligeglade). Vi bestilte kun 2 forskellige retter, Stjerneskud og Ceasar salat - og begge var gode, både i smag, anretning og størrelse :-). Kaffe ad-libitum er altid godt - meeen menuens Gammeldags Æblekage var simpelthen en skændsel. Den var tør, uden smag - og DYR. Det kan gøres bedre.

Tak, Jim T

Anmeldt 2. august 2021 fra mobile enheder

Sublim oplevelse, forretten varmrøget laksetartar var perfekt afstemt, hovedretten "Vægter gryde" var en af de absolut bedste "gryder" jeg nogensinde har fået. Sjældent har jeg fået en så kraftig og fyldig sovs, spækket til med smag - med rigtig fint mørt kød. Pomfritterne var fantastisk sprøde udenpå, og masse blødhed indeni.

Servicen var helt i top, glad, smilende, imødekommende og generelt rigtig behagelig.

Kommer bestemt igen næste gang vejen slår forbi Odense!

1  Tak, 560niklasv
Anmeldt 11. juli 2021

Indretning som gammel kro. Mulighed for udendørs servering.
Maden var ok, ikke mere. Betjeningen var under middel.

Dato for besøg: juli 2021
2  Tak, 843erika
Anmeldt 5. juli 2021 fra mobile enheder

Denne dejlige kro agtige restaurant lå lige over for vores hotel Comwell ..så nemt at både spise frokost og aftensmad der. Vi fik en godt lavet pariserbøf og 3 gange tarteletter.. begge dele med god smag og ikke mindst varm mad. Jeg hader kold mad, så Det var heldigt.

Dato for besøg: juli 2021
1  Tak, Musse42kat
Anmeldt 14. juni 2021

Jeg vil gerne sige tak for et dejligt måltid samt sige at personalet er yderst venligt og imødekommende. Maden er fremragende. Bestemt et besøg værd.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, Chris Skovgaard R
Restaurant Grønttorvet, Restaurantchef hos Restaurant Grønttorvet, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. juni 2021

Hej Chris
Tusind tak for din anmeldelse! Den sætter vi utrolig stor pris på.
Vi arbejder hver dag hårdt for at alle vores gæster får en god oplevelse. Og når vi så modtager en så positiv tilkendegivelse som din, så bliver man ekstra glad og får ny energi til dagen.
Tusind tak. Vi håber at se jer herinde snart igen.

Mvh.
Christian Harring Larsen
Restaurantchef
Restaurant Grønttorvet

Rejsende, der kiggede på Restaurant Grønttorvet, kiggede også på

Odense, Fyn og Øer

Har du været i Restaurant Grønttorvet? Fortæl om dine oplevelser!