“Hyggelig og rar gårdhave.”
Anmeldelse af Restaurant Grønttorvet

Restaurant Grønttorvet
nr. 19 af 307 Restauranter i Odense
Køkkener: Europæisk, Spisested, Dansk, Skandinavisk
Velegnet til: Barhygge, Lokalt køkken, Smuk udsigt
Spisemuligheder: Udendørsservering, Reservationer

Var der sammen med min datter. Blev overrasket over den hyggelige gårdhave, hvor vi fik serveret frokost.

Stjerneskud med alt dertil hørende.
Tatarmad (den var godt nok stor) med dertil hørende.
Alt var FRISKLAVET og velsmagende - så stor ros til kokken :))))))

Priserne for både mad og øl var rimelige.

Selv om vi sad i gårdhaven, kom tjeneren (en rigtig sød og smilende ung kvinde) ud efter et stykke tid og spurgte, om alt var i orden - flot service :))))), for hun havde også spisende gæster indenfor og personer som stod i baren.

Toiletforholdene var virkelig flotte og indbydende og med små klude til aftørring af hænder.

Vi gik derfra dejligt mætte og med smil på læben.

Vi siger tak for en dejlig oplevelse.

Dato for besøg: september 2020
Tak, vibeke r

Anmeldt 30. august 2020

Var på Grønttorvet lørdag den 29/8 2020. Vi fik først rejecoctail. Den var så varm, som om rejerne havde stået ude hele dagen, og rejerne lugtede ikke ret godt. Så fik vi herregårdsbøf. Den var helt rå inde i midten. Æblekage til dessert. Den var rimelig, selvom det ikke var æbler der dominerede. At der så var sådan en larm af fulde folk, gjorde det ikke bedre. Vi valgte at flytte ud ved siden af toiletdøren. Hellere det end den larm, hvor vi overhovedet ikke kunne tale sammen. Det er åbenbart blevet til et værtshus, hvor man kan få lidt mad, og ikke et spisested, hvor man kan få lidt at drikke. En meget stor skuffelse.

Tak, eaajodense
Groenttorvet, Chef  hos Restaurant Grønttorvet, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 31. august 2020

Hej.
Mange tak for din anmeldelse af jeres besøg hos os.
Det er rigtig rart at få feedback på det arbejde man udfører, for kun sådan kan vi blive bedre.

Jeg er dog ked af at høre at I ikke har oplevet Grønttorvet fra vores bedste side.

Grønttorvet er en restaurant, hvor det også er muligt blot at få lidt og drikke. Vi prøver at rumme så mange mennesker som muligt, og sørge for alle har en god aften. Uanset om man blot vil sidde med sin partner og spise en hyggelig middag eller om man afholder polterabend.
Så det er selvfølgelig beklageligt, at vi ikke har kunne finde et sted hvor I har kunne få den oplevelse som I kunne tænke jer.
Det skal dog siges at store larmende selskaber ikke er hverdagskost for os.

Mht. madoplevelsen så bruger vi altid friske råvarer og har en utrolig høj hygiejne. Så jeg kan forsikre dig at rejerne ikke har været fordærvede eller stået ude eller uforsvarligt på nogen måde.
Men jeg beklager da meget at der ikke er blevet taget hånd om problemet så I evt, kunne have fået noget andet at spise eller jeres bøf var blevet stegt noget mere.
Vores standard er bestemt ikke blot at se til, hvis der er noget gæsten ikke bryder sig om.
Jeg kunne rigtig godt tænke mig, hvis du har lyst, at få uddybet de problemer I oplevede hos os. For som nævnt, ønsker vi alle har en god oplevelse ved deres besøg hos os.
Du er meget velkommen til at sende mig en mail på chl@1761.dk så vi kan få en dialog omkring problemerne.

Mvh.
Christian Larsen
Restaurantchef

Anmeldt 29. august 2020

Vi var 9, der faldt for fristelsen til traditionel dansk mad lige overfor Comwell, hvor vi boede.

Sjældent er vi blevet så skuffede.

Kim Larsen “sted” - Lørups Vinstue på hjørnet overfor havde 84 års fødselsdag.

Vældig festligt og fornøjeligt tilmed med gratis grillpølser til alle. Der skulle vi have blevet og spist pølserne i stedet. Så havde vi haft en markant bedre aften.

Det gjorde vi desværre ikke.

Nogle fik wienerschnitzler, nogle fik pariserbøf og det var ok, men heller ikke mere.

Flertallet fik en gryderet, som vi alle var enige om, at vi ikke tidligere havde fået af så ringe en kvalitet. Vi har dog alle spist den normale delikatesse gennem mere end 40 år...

Der stod “ad libitum”, men ingen af os blev budt mere, og havde vi gjort det tror jeg nu også vi alle havde sagt “nej tak”.

Da vi bestilte kaffe til dessert fik vi en gang halvvarm opvarmet vand, men en bønne man næsten kunne se på bunden af koppen.

Da vi klagede og sagde “nok er nok” var svaret, at “sådan er det for det er kaffemaskinen, der har brygget” var grænsen nået.

Ingen beklagelse eller tilbud om at gøre et bedre forsøg, men dog skulle vi ikke betale for det opvarmede vand,

Det er bestemt en ommer....

Der kan gå galt for alle, og der gjorde der desværre for Grønttorvet her til aften.

Håber ikke dette er normal standard...

Øv

Tak, JanAarup

Hej Jan.
Mange tak for din anmeldelse. Det er altid rart at høre, hvad vores gæster har oplevet - uanset udfaldet.

Jeg er meget ked af at høre om jeres besøg hos os. Det er bestemt ikke den standard vi sætter, hverken når det kommer til maden, kaffen eller et evt. forsøg på at gøre tingene godt igen - langt fra!
Det er normalt vi byder vægtergryden igen, og hvis den eller andet ikke falder i gæstens smag finder vi selvfølgelig en løsning på dette. Så du har ret, det er BESTEMT en ommer, og jeg beklager meget.

Jeg kunne godt tænke mig en uddybende kommentar på maden m.m. hvis du kunne tænke dig det. Du må meget gerne sende mig en mail til chl@1761.dk For som nævnt, så bliver vi kun bedre ved at få feedback.

Jeg håber utrolig meget at høre fra dig. Og I skal selvfølgelig være velkommen hos os igen, så vi kan vise at det I oplevede ikke er hverdagskost.

Mvh.
Christian Larsen
Restaurantchef

Anmeldt 31. juli 2020 fra mobile enheder

Det var fint.. hverken dårligt eller skidt.. jævnt mad, men kunne godt være mere kærlighed i madlavning

Tak, Michaeljuellarsen
Anmeldt 20. juli 2020 fra mobile enheder

Hyggeligt sted med venlig og behagelig servering. Vi fik smørrebrød. Hvor en del af det var hjemmelavet. Det smagte bare rigtig godt. Helt sikkert et besøg værd

Tak, 819mettep

Rejsende, der kiggede på Restaurant Grønttorvet, kiggede også på

Odense, Fyn og Øer

Har du været i Restaurant Grønttorvet? Fortæl om dine oplevelser!