“Vil ikke fortælle om kødet er halalslagtet.”

Restaurant Flammen Odense
nr. 28 af 310 Restauranter i Odense
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Buffet, Reservationer
Beskrivelse: Vores hyggelige familierestaurant i Odense ligger i en meget smuk gammel bygning, der har været brugt til mange spændende ting i tidens løb. Vi har indrettet os med respekt for de smukke originale detaljer. Vi har en hyggelig dæmpet belysning og antikviteter der passer godt sammen med bygningen. Vi har selvfølgelig også en lækker grillbuffet, som byder på 15 slags kød, forretter, 10 slags varmt tilbehør og en stor salatbar. Vi er altså ret sikre på, at I går mætte og tilfredse herfra. Vi glæder os til at se jer i vores smukke restaurant i Odense.
Anmeldt 7. august 2020

Maden ser lækker ud, men vi nåede desværre aldrig til maden. Tidligere har Flammen haft den service at oplyse om det kød der er halalslagtet, så vi kunne undgå den del. Men i marts sidste år havde vi igen planlagt et besøg på Flammen i Odense, og nu vil man ikke svare på spørgsmålet.
Vi valgte et andet sted.

Dato for besøg: september 2019
1  Tak, MCisten

Anmeldt 8. juli 2020 fra mobile enheder

Det er lidt paradoksalt, at de tilbereder så meget lækkert, mørt og velsmagende kød og så har en jævn og kedelig bland-selv salat og friteret tilbehørs buffet. Man bliver lokket af en spis-alt-hvad-du-kan pris på 199,-, og de opfordrer til at man starter med de kedelige forretter, så der er lagt en god bund, inden man går ombord i kødet. Grib det omvendt an :-). Relativt dyre drikkevarer gør det til et halvdyrt besøg. Men venlig og god betjening i Odense.

Tak, hellelykke68
Anmeldt 25. marts 2020

Vi har idag hentet en Ribs n’ Beef boks til 4 og det var suverænt og billigt.
Det smagte virkelig godt, kødet var mørt og lækkert. Tak for en rigtig god oplevelse. Vi kommer helt sikkert igen.

Tak, KirckhoffArndal
Anmeldt 14. marts 2020 fra mobile enheder

Bestilte takeaway. Alt for sur bearnaisesauce. Det smagte af ren eddike. Den var uspiselig. Men salaten var god.

1  Tak, lottej826
restaurant-flammen, Andet hos Restaurant Flammen Odense, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. marts 2020

Hej Lotte
Tak for din anmeldelse. Vi vil meget gerne undersøge dette nærmere og du må i den forbindelse gerne vende tilbage med hvilken dag, tidspunkt og i hvilket navn der var bestilt mad til, på mail kontakt@restaurant-flammen.dk noter ”Odense TakeAway Tripadvisor” i emnefeltet.
På forhånd tak.
Med venlig hilsen
Helene

Anmeldt 9. marts 2020 fra mobile enheder

Blev mødt af meget venligt personale, det holdt hele aftenen trods at vi gjorde opmærksom på at vi havde en rabat’kupon’. Udvalget i buffeten er ifølge konceptet stort. Kødet er velhængt og velstegt. Tilbehøret er frisklavet og spændende. Absolut en hyggelig aften, hvor måde mad, betjening og rammer lever op til forventningerne.

Tak, mette5250
restaurant-flammen, Andet hos Restaurant Flammen Odense, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. marts 2020

Hej Mette

Tak for din fine anmeldelse, den er vi glade for.

Det glæder os at du havde en god aften. :)

Vi håber på at vi kan byde dig velkommen igen, en anden gang.

Med venlig hilsen
Helene

Rejsende, der kiggede på Restaurant Flammen Odense, kiggede også på

Har du været i Restaurant Flammen Odense? Fortæl om dine oplevelser!