Wyndham
Vio.com
932 kr.
S_Hvass
Bramming, Danmark

Dejligt centralt hotel med god søvnkomfort

4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 26. jan. 2024
Vi boede her en forlænget weekend, og vi havde et dejligt ophold. Vores værelse var virkelig stort og rummeligt og søvnkomforten var god. Her er meget, meget stille og roligt, og der er intet der forstyrrer ens nattesøvn. Morgenmaden var også udmærket, men det ville være rart, hvis der var noget bedre brød. At få et helt almindeligt og halvkedeligt rundstykke, som i øvrigt ikke er særlig groft, er lidt skuffende, når man efterhånden er vant til at få lækkert surdejsbrød eller et godt groft brød. Hotellet har en god placering lige i hjertet af Odense, personalet er venligt, og loungen er god at sidde i. Vi kommer gerne igen en anden gang, selvom vi synes at prisen er for høj.
Dato for ophold: januar 2024
4,0 ud af 5 boblerVærdi
4,0 ud af 5 boblerSted
4,0 ud af 5 boblerService
Problemer med denne anmeldelse?
Svarede 6. feb. 2024
Kære Gæst,

Tusind tak for din feedback og anmeldelse

Det glæder os at du har nydt dit ophold og vi håber vi kan byde velkommen tilbage en dag
  • ZenHotels.com
    594 kr.
1.8 km fra Comwell H. C. Andersen Odense Dolce by Wyndham
Vis flere hoteller i Odense
Anmeldt d. 27. december 2023

Det er bedste Odense beliggenhed for et ophold og personalet er i top.
Kan anbefales på det varmeste til alle som har enten hund med eller ønsker et hotel i hjertet af Odense.
Skulle det friste er der også mulighed for et casino besøg.

Værelsestip: Book tidligt!
Dato for ophold: december 2023
Tak, 575tomasn
Comwell H C Andersen Reception, Gæsteservice/reception hos Comwell H. C. Andersen Odense Dolce by Wyndham, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. februar 2024

Kære Gæst,

Tusind tak for din anmeldelse og feedback

Det glæder os at du har nydt dit ophold og vi håber at kan byde velkommen tilbage en dag

Anmeldt d. 15. august 2023

Rigtig pæne værelser høfligt personale og super morgenmad rent og godt hotel og meget centralt beliggende.
Men desværre er der er rigtig meget støj på værelset dels fra gademiljøet og fra hotellets eget køleanlæg, gademiljøet har hotellet lidt svært at gøre noget ved og det er dermed acceptabelt, men deres eget køleanlæg er ikke acceptabelt og derfor fravælger jeg Comwell Hotel Odense medmindre Jeg kan være sikker på at få et værelse langt væk fra deres eget køleanlæg og ikke værelse 255

Dato for ophold: august 2023
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Søren L
Comwell H C Andersen Reception, Gæsteservice/reception hos Comwell H. C. Andersen Odense Dolce by Wyndham, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. oktober 2023

Tusind tak for din anmeldelse

Jeg er ked af at du var generet af støj under dit ophold.
Du er altid velkommen til at ønske et stille værelse, skulle du besøge os en anden gang.

Venlig hilsen Receptionen

Anmeldt d. 13. august 2023

Dejligt hotel, lige midt i skønne Odense. Virkelig fed kunst og lækker møblement. Dejlige værelser og super morgenmad, syntes dog det var træls og skulle bruge 200 kr. på parkering. I P-kælderen, hvor vi blev sendt ned, da parkeringspladsen skulle renoveres sagde hende i receptionen, der var dog ingen renovering igang da vi skulle hjem !!

Dato for ophold: august 2023
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, 677christinat

Tusind tak for din anmeldelse

Jeg er ked af at parkeringen var jer til gene men glad for at alt andet levede op til forventningerne

Venlig hilsen Receptionen

Anmeldt d. 6. juni 2023 fra mobile enheder

Placering perfekt, parkering alt for dyrt, når man betaler ret meget for et værelse
Morgenmad god, men hvis man har lyst til pølser så skal man tage røræg, det giver en del mad spild, jeg spiser ikke æg, men gerne pølser, så jeg havde 3 gange røræg stående uden at spise dem
Meget lyst brød, savnede mørke rundstykker
Værelset og badeværelset fint, men på badeværelset er der nu sensor på, jeg opgav at barbere mig, da der kun kommer meget lidt vand ud af gangen, og slet ikke nok til at man kan mærke im temperaturen er ok.

Dato for ophold: juni 2023
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, 924michaely
Comwell H C Andersen Reception, Gæsteservice/reception hos Comwell H. C. Andersen Odense Dolce by Wyndham, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. juli 2023

Kære 924michaely

Tak for din anmeldelse. Vi sætter pris på din feedback.

God dag

Hilsen Receptionen

Anmeldt d. 23. marts 2023

Plus:
- Værelserne var godt lydisoleret.
- varmt om vinteren
- God morgenmad buffet
- Ligger i byens centrum og tæt på togstationen.

- Der var noget rod fra jeres side af I forbindelse med betaling, i kom til at fakturer et højere beløb end det der var aftalt. Men jeg fik da pengene tilbage efterfølgende.

Dato for ophold: maj 2022
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, 19Benji19
Comwell H C Andersen Reception, Gæsteservice/reception hos Comwell H. C. Andersen Odense Dolce by Wyndham, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 24. marts 2023

Kære gæst,

Tak for din fine anmeldelse, den er vi glade for.
Det glæder mig også at høre at vi fik løst det rod der var med betalingen :-)

Med venlig hilsen
Receptionen