Travelocity
Expedia.com166 $
Priceline166 $
Hurb189 $
Anmeldt d. 28. juli 2021 fra mobile enheder

Super godt beliggende hotel i centrum af Odense. Desværre stærkt underbemandet hvilket i sær var problematisk i restauranten, hvor vi konstant ventede på brød, kaffe og juice. Ingen ledelse og ikke tilfredsstillende. Meget varmt på værelserne, på trods af moderate temperaturer udenfor. Beliggenheden og receptionen trækker opholdet op på de tre stjerner.

Værelsestip: Kom tidligt og få parkeringsplads. Men parker ikke under træerne.
Dato for ophold: juni 2021
Tak, Friiserne
Reception Reception, Gæsteservice/reception hos Comwell H.C. Andersen Odense, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. august 2021

Kære Friiserne,

Først og fremmest tusind tak for besøget og for at tage Jer tid til at skrive en anmeldelse, det er vi rigtig glade for. Vi har desværre været underbemandet grundet ferie de sidste par uger. Det er kommet helt bag på os hvor travlt der har været, hvilket vi slet ikke har været forberedt på. Det er selvfølgelig rigtig dejligt med en masse gæster, men jeg vil dog alligevel gerne beklage ventetiden i restauranten.
Vi har desværre ikke aircondition på værelserne, selvom det ville være dejligt. Vores værelser i underetagen er koldere da de ikke står i solen direkte, dem kan man sagtens ønske at få.
Jeg håber du får en dejlig weekend.

Med venlig hilsen
Receptionist

Anmeldt d. 25. juli 2021 fra mobile enheder

Vi var på kæreste weekend i Odense med en enkel overnatning på Comwell H. C. Andersen. Et godt hotel med rigtigt god beliggenhed. Personalet var venlige og imødekomme. Værelset var pænt, rent og godt indrette. Sengene gode med mulighed for selv at vælge hovedpude. Morgensmads buffeten havde et fint udvalg af varmt og koldt. Samt gode parkerings muligheder. Vi vil vælge Comwell H.C. Andersen igen, hvis vi skal overnatte i Odense igen.

Dato for ophold: juni 2021
Tak, annesofiev91

Kære Anne Sofie,

Tusind tak for din fine anmeldelse, jeg er så glad for at læse at I har haft et godt ophold.
Vi håber at kunne byde Jer velkommen snart igen.
Du ønskes en dejlig weekend.

Med venlig hilsen

Anmeldt d. 24. juli 2021 fra mobile enheder

Vi overnatter to nætter og vælger stedet pga beliggenheden og fordi Comwell navnet indikere et vidst kvalitet og niveau. Venligt personale og meget fint planlagt ift de regler der er omkring corona. God parkering lige bag hotellet til 50 kr pr døgn.
Morgenmaden var en stor skuffelse, og ja de fleste steder laver ikke deres eget scrambled eggs fra bunden, hvilket tydeligt kunne smages heller ikke var tilfældet her. Min rejsefælle beskrivelse: “det værste scrambled eggs jeg nogensinde har smagt”Desværre var det ligeledes gældende for deres brød som hellere ikke var hjemmebagt. På plus siden var der friske gulerødder og grønt salat, men overordnet stor skuffelse på morgenmad som var ringe kvalitet.
Serveringen ved morgenmaden var ligeledes mangelfuld hvor det tog længe om at fylde fade op og ligeledes at få ryddet af bordene.

Tak, susanneg961

Kære Susanne,

Først og fremmest vil jeg gerne takke dig for at tage dig tiden til at skrive en anmeldelse af dit ophold. Det glæder mig at du har haft et overordnet godt ophold.
Jeg vil gerne beklage den oplevelse du fik ved morgenmaden. Jeg har givet din besked videre til køkkenchefen omkring æggene og brødet, samt fortalt restaurantchefen omkring din oplevelse med oprydning af bordene. Vi har haft super travlt her i sommerferien, hvilket er virkelig dejligt, men selvfølgelig ikke skal gå ud over den kvalitet og service vi bestræber os på at give.
Jeg takker endnu engang for din feedback og vil ønske dig en dejlig weekend.

Med venlige hilsner

Anmeldt d. 16. juli 2021

Godt hotel med en skøn, central beliggenhed. Lokalerne og værelserne var pæne og rene og man følte sig velkommen. Personalet var venlig og imødekommende og man følte at der var styr på det hele. Morgenmaden var dejlig og havde en stort udvalg. Et sted vi gerne besøger igen.

Tak, Pernille M
Reception Reception, Gæsteservice/reception hos Comwell H.C. Andersen Odense, svarede på denne anmeldelseSvarede for 2 uger siden

Kære Pernille,
Mange tak for din anmeldelse. Den er meget værdsat.
Dejligt at høre I havde et godt ophold og ønsker at komme igen.
Vi er altid klar til at byde velkommen igen.

De bedste hilsener,
Receptionen

Anmeldt d. 10. juli 2021 fra mobile enheder

Rigtigt dejligt hotel med meget imødekommende personale. Rigtig dejlig morgenmad med meget forskelligt at vælge imellem. Og skønt at møde det glade personale fra morgenstunden. Fint værelse. Også med opredninger.

Tak, 834charlottes

Mange tak for besøget samt den fine anmeldelse. Det er dejlig læsning, som er delt med personalet.
Vi håber, at kunne byde jer velkommen er anden godt gang til et hyggeligt ophold.

De bedste hilsener,
Receptionen.