Anmeldt d. 10. september 2020 fra mobile enheder

God beliggenhed i et roligt hjørne af centrum tæt på H C Andersens hus - og værelser der er rolige og enkelt indrettet. Næsten lidt for sterile . Morgenmaden er ok, men heller ikke mere. Personalet er super venligt - klart et stort aktiv for stedet. Gode siddeområder i forhallen

Dato for ophold: september 2020
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Northernerdk
Anmeldt d. 9. september 2020

Hotellet ligger meget centralt og har en parkeringsplads til rimelige penge. Værelserne er dejlige og de ansatte er både yderst venlige op professionelle. Det er en stor fordel, at langt de fleste interessante ting ligger i gåafstand fra hotellet.
Hotellet kan absolut anbefales.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, arneBramming
Anmeldt d. 31. august 2020 fra mobile enheder

Super hotel, super stort værelse, super venlig personale i Receptionen. Middag som en del af pakken. Super mad og super betjening. Super til prisen. Kan stærkt anbefales. Ligger midt inde i Odense med gå afstand til det meste.

Dato for ophold: august 2020
Tak, 621larsm
Anmeldt d. 25. august 2020

Dejligt hotel. Gode værelser. Venligt serviceminded personale. M.h.t. morgenmaden syntes vi at det fungerede rigtig fint med fastlagt mødetid. Centralt beliggende med gå afstand til de ting som vi havde planlagt. Nem parkering

Dato for ophold: august 2020
Tak, Mogens C
Anmeldt d. 31. juli 2020 fra mobile enheder

Hotel er fint.. da vi ankommer skal vi meddele hvornår vi ønsker at spise morgenmad næste dag.. grundet COVID-19,det gør vi, men da vi kommer ned er der mange borde der ikke er ryddet, efter andre gæster, og det betyder at flere gæster står og venter på et bord.. der er umiddelbart kun en der står for at rydde borde, og han knokler for at få enderne til at gå op. Der burde være kontrol fra personalets side, for det virkede også som om folk kom og gik som det passede dem..

Dato for ophold: juli 2020
Tak, Michaeljuellarsen