Man følte man var mere til besvær end velkommen.
Man skulle betale ved ankomsten - altså ikke noget med at de reservere beløbet på ens kort.
Hotellet virkede dunkel, gammelt og slidt.
Værelset havde en lugt som vi ikke kunne finde ud af hvad var - mere om det senere.
Inden vi tog afsted havde jeg opgraderet os til et bedre og større værelse. På booking.com blev der vist et værelse som vi kunne forvente se ud. Værelset mindede bestemt ikke hvad vi kunne se på billedet.
Døren til værelset var tynd og en hver ville kunne sparke døren ind. Dog var der kortnøgle, hvilket virkede hver gang.
Det pæneste var det lille badeværelse, som så nyt og ok ud.
Der var ingen mørklægningsgardiner, men tilgengæld nogle tynde røde gardiner som ikke kunne nå sammen på midten.
Hvis man er til bløde senge, så havde det været perfekt.
Når man lagde sig i sengen, kunne man mærke fjederne i madrassen og når man bevægede sig, så kunne man hører fjederne.
Og nu til den mærkelige lugt på værelset….
Ved et tilfælde får jeg kigget på siden af den ene madres. Et er, at den lignede noget af ældre dato, men den var fyldt med skjolder.
Jeg løftede herefter den noget gamle, slidte og ødelagte topmadresse og der kom lugten fra. Bagsiden af topmadressen var der stor skjold af urin. På det rstræklagen som lå over madressen var der to store urinpletter.
Da vi tjekkede ud kort tid efter, gjorde jeg opmærksom på det og viste receptionisten de billeder jeg havde taget.
Der var på ingen måde nogen form for kompensation eller for den sags skyld beklagelse at finde i hendes stemme.
Hun konstaterede blot at det var en fejl og at stræklagnet selvfølgelig skulle være skiftet. Og så fandt jeg billedet frem igen af topmadressen, hvorefter hun skyndte sig at sige at topmadressen aldrig skulle have været der og burde været skiftet.
Hun ville sige det ril rengøringen og så ville hun selv gå op på værelset og se det.Hvortil hun spørger om det er i venstre eller højer side Må have set måbende ud, for hun skyndte sig at sige, nå men jeg tjekker begge senge.
Blev spurgt om hvorfor vi ikke havde sagt det til dem før (ved ikke om det bare er os som ikke fjerner lagn, betræk og tjekker madressen inden man skal sove).
Forklarede hvordan det hang sammen.Hvortil jeg blev spurgt om hvorfor jeg havde løftet topmadressen og stræklagnet.
Der var gratis kaffe og te i restauranten eller nok nærmer det jeg vil kalde spisesal.
Morgenmaden var bestemt ikke noget at skrive hjem om. Udvalget var minimalt.
Der var lang kø ved den ene kaffeautomat der bar, så man skulle væbne sig med tålmodighed. Og så skulle man gøre op med sig selv om man ville have kold kaffe eller kold røræg. For køen til kaffeautomaten gik forbi bordet med maden. Og da pladsen var minimal, så blev man nød til at stå i kø.
Det er bestemt første, eneste og sidste gang vi booker hos Milling kæden.