Rigtigt fint hotel i det centrale Odense tæt på alting. Superfin service og behagelig stemning. Meget rummelige værelser med badeværelse. Fri kaffe, the, kakao og eftermiddagskage m.m. Hotellet fremstår flot og traditionsrigt.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, Claus W
Anmeldt d. 14. juni 2020 fra mobile enheder

Det er et super hyggeligt hotel med et helt specielt interiør der med garanti er nøje udvalgt og måske sætter gæsternes tanker i retning af “Østens mystik”, men vi fandt det charmerende. Der forefindes to elevatorer og den lille til max. 3 personer er en oplevelse. Sengene er rigtig gode, så man kan være sikker på, at få en god nats søvn. Det var også positivt, at der var gjort flere tiltag i morgenmadsrestauranten mod den hærgende Corvid19. Så kom trygt til Mallings Hotel Plaza i Odense

Dato for ophold: juni 2020
Tak, melittaa2014
Anmeldt d. 1. marts 2020 fra mobile enheder

3 piger 2 overnatninger. Vi har haft et fantastisk ophold. Altid et smilende og flinkt personale. Kaffe til fri afbenyttelse uanset tidspunkt. Rene håndklæder hver dag. Hvad kan man næsten forvente mere, til så billig en pris. Kan kun give de bedste anbefalinger

Dato for ophold: februar 2020
Tak, 979rikkeg
Anmeldt d. 2. november 2019 fra mobile enheder

Jeg har aldrig været på et hotel i DK som dette! Alle materialer er “fake” - sofaer og stole betrukket med plastic, der ligner læder, guld på møbler, borde og vægge i rigelige mængder, marmortapet påklistret væggene, og så var ledningerne selvfølgelig ikke fræset ind i væggene men blot malet hen over. Det her er Østeuropa, der møder Mellemøsten, når det er værst.

Jeg overnattede der ikke selv, men mine kolleger havde været nødt til at gå i bad i iskoldt vand, da der tilsyneladende ikke var varmt vand på hotellet den morgen. Generelt var temperaturreguleringen meget svingende i de lokaler, vi opholdt os i.

Kaffen, der blev serveret, var fra den billigste Wittenborg-automat (den med flydende kaffe-substans, der tilsættes varmt vand), theen kunne svinge sig op til en pickwick (hvem serverer overhovedet det mærke længere på et hotel?), og frisk mælk var fraværende. Frokosten var virkelig kedelig. Besynderlig mødeforplejning!!

Hotellet kan ikke anbefales til møder og konferencer, medmindre man har brug for en sær oplevelse.

Dato for ophold: november 2019
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Y8768PMannak
Anmeldt d. 15. oktober 2019

Minimalistisk indrettede værelser. Så minimalistiske at der ikke engang var et stykke sæbe på badeværelset, eller en dør imellem værelse og badeværelse. Vinduet var utæt og der var ikke tændt for varmen, hvilket medførte at værelset var pivkoldt.
Maden på Milling Hotels er utroligt ringe. Mærkelige sammensætninger og flere af buffetretterne direkte uappetitlige.
En hotelkæde jeg kun bor på i forbindelse med mit arbejde, hvor jeg er tvunget til det.

Dato for ophold: november 2018
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger