785 kr.
Refusionsberettiget før fre. 26. apr.
Priceline
785 kr.
Refusionsberettiget før fre. 26. apr.
Forudbetaling er ikke nødvendig
Go to your Happy Price
Hotels.com
785 kr.
Refusionsberettiget før lør. 27. apr.
Få bonusser med One Key
Anmeldt d. 7. december 2023

Der er okay sammenhæng mellem pris og kvalitet på værelset. Personalet er diskrete, men tilgængelige når/hvis du har behov. Antallet af retter på menukortet, der kan vælges imellem kunne godt være større, men der er noget til alle så man kan få stillet sulten.

Dato for ophold: december 2023
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Tak, larsosterskov
Anmeldt d. 5. december 2023

Efter vi havde tjekket ind opdager vi at man har valgt at lukke restauranten både lørdage og søndage og at der er byggeri og man kan få ørepropper udleveret.
Er der heldigvis over weekenden så der er ikke håndværker før søndag 23.55 som syntes det en god ide at fjerne sne med noget som minder om en løvblæser, larmer pænt meget og man bliver bekymret om hvad det næste de begynder at lave, heldigvis starter de først igen ca.7.10 med at hamre ned i en spand/trug.

Så vågnede vi da, dejlig afslutning på vores ellers skønne juleferie i Odense.

Meget søde i restauranten

Dato for ophold: december 2023
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Tak, djacob701253
Anmeldt d. 14. november 2023

God betjening, værelset virkelig lækkert og godt indrettet. Nem og gratis parkering. God beliggenhed, tæt på det meste og centrum kun en lille køretur væk. Morgenmaden god med et godt udvalg af forskellige lækkerier.

Dato for ophold: november 2023
Tak, Michael S
Tina van der Zee, Ejer hos Hotel Odense, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. november 2023

Kære Michael,

Tak, fordi du skrev vedrørende dit nylige ophold hos os.

Vi sætter stor pris på at have dig som kunde, og din feedback er vigtig for os. Ved at fortælle os, hvad du godt kunne lide ved dit ophold, og hvordan vi kan gøre det bedre, hjælper du os med at give dig og andre gæster en førsteklasses oplevelse fremover. Vi håber, at du kommer tilbage, og vi glæder os til at se dig igen.

Fotini Metaxopoulou
Receptionen

Hotel Odense

Anmeldt d. 1. november 2023

Dejlige store værelser. Venligt og imødekommende personale.
God morgenmad samt godt sted at medbringe hund med plads på værelset og muligheder for at lufte sin hund.
Gode omgivelser og tæt på både motorvej og centrum.
Lidt byggerod pga udbygning af hotellet, men ikke meget ekstra støj. Ser frem til åbning af den nye afdeling.

Dato for ophold: oktober 2023
Tak, NinaC1768
Hotel Odense, Ejer hos Hotel Odense, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 1. november 2023

Kære NinaC1768,
Mange tak for den dejlig anmeldelse af vores hotel. Vi er glade for at i har nydt Jeres ophold og håber at I vil benytte os igen, næste gang I kommer til Odense.
Vi håber at den nye del af hotellet også vil være til Jeres forventninger.
Signe, reception

Anmeldt d. 1. november 2023

Parkeringspladserne var tæt på Hotel Odense. Værelserne var fine med en god standard og der var absolut ingen støj. Morgenbuffet var af udmærket standard med mange kombinationsmuligheder for enhver smag. Et hotel, der ligger forholdsvis tæt på motorvej.

Dato for ophold: oktober 2023
Tak, KB H

Kære 615kbh,
Mange tak for din anmeldelse af vores hotel. Vi er glade for at hører at I har nydt det. Vi håber at I vil benytte os en anden gang I kommer til Odense.
Signe, reception