KBH

Vurdering af Hotel Odense.

Anmeldelse af Hotel Odense
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 1. nov. 2023
Parkeringspladserne var tæt på Hotel Odense. Værelserne var fine med en god standard og der var absolut ingen støj. Morgenbuffet var af udmærket standard med mange kombinationsmuligheder for enhver smag. Et hotel, der ligger forholdsvis tæt på motorvej.
Dato for ophold: oktober 2023
Problemer med denne anmeldelse?
Hotel Odense, Ejer hos Hotel Odense, svarede på denne anmeldelse
Svarede 1. nov. 2023
Kære 615kbh,
Mange tak for din anmeldelse af vores hotel. Vi er glade for at hører at I har nydt det. Vi håber at I vil benytte os en anden gang I kommer til Odense.
Med venlig hilsen
5.3 km fra Hotel Odense
12.0 km fra Hotel Odense
Vis flere hoteller i Odense
Anmeldt d. 2. oktober 2023 fra mobile enheder

Super betjening og hjælpsomt personale. Rigtig fine værelser og en god seng.
Jeg kunne låne en oplader, hvilket var super, da jeg havde glemt min egen. Tjek ind og tjek ud var rigtig hurtigt.
Der var ingen støj, det til trods for stort arrangement i Odense Congress

Dato for ophold: september 2023
Rejsetype: Rejste alene
Tak, Odyssey26083570358
Hotel Odense, Ejer hos Hotel Odense, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. oktober 2023

Kære gæst,

Tak, fordi du skrev vedrørende dit nylige ophold hos os.

Vi sætter stor pris på at have dig som kunde, og din feedback er vigtig for os. Ved at fortælle os, hvad du godt kunne lide ved dit ophold, og hvordan vi kan gøre det bedre, hjælper du os med at give dig og andre gæster en førsteklasses oplevelse fremover. Vi håber, at du kommer tilbage, og vi glæder os til at se dig igen.

Hotel Odense

Anmeldt d. 14. september 2023

Virkeligt søde piger i receptionen og i restauranten. Lækker aftensmad og morgenbuffet.
Desværre ekstremt dårlig belysning på værelset, virkeligt tyk og varm dyne (der var meget varmt på værelset i forvejen og dårlig mulighed for udluftning) samt larm fra håndværkere til efter kl. 18 og allerede fra kl. 6:15 om morgenen.

Dato for ophold: september 2023
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Laila K
Tina van der Zee, Ejer hos Hotel Odense, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. september 2023

Kære Lailak,
Mange tak fordi du har skrevet en anmeldelse omkring vores hotel.
Vi er kede af at I ikke har følt at det har levet op til Jeres forventninger og beklager at I har skulle opleve problemer under Jeres ophold.
Vi vil tage Jeres feedback med os, og arbejde på at kunne blive bedre.
Med venlig hilsen
Signe, Reception

Anmeldt d. 8. august 2023

Super fint ophold, stort værelse, rent og pænt. Stille sted hvor der ikke er forstyrrelser hvis man trænger til ro. Lidt ærgelig over, at restauranten var lukket. Virkelig sødt og venligt personale. Jeg ser frem til at komme igen.

Dato for ophold: august 2023
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, annemH7498XN
Tina van der Zee, Ejer hos Hotel Odense, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. august 2023

Kære gæst,

Tak, fordi du skrev vedrørende dit nylige ophold hos os.

Hotel Odense

Anmeldt d. 26. juni 2023

It feels like home:-)
Den bedste hotelreception i Danmark:-)
Man føler sig altid velkommen:-)
Altid glade og hjælpsomme medarbejder:-)
Meget god morgenmadsbuffet, også med den bedste service:-)
Skønne løbetursområder.

Dato for ophold: juni 2023
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Malene B
Tina van der Zee, Ejer hos Hotel Odense, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. juni 2023

Kære Malene,

Tusind tak for den flotte anmeldelse.
Det er altid dejligt nå vores søde gæster efterlader vores hotel glade og tilfredse med deres ophold.

Vi glæder os til at se dig igen snart :)

Fotini Metaxopoulou,

Anmeldt d. 23. juni 2023

Du møder Glad og hjælpsom personale
værelserne er rene og rummelige , de har gode senge som man ligger godt i.
fine bad med god plads.
fedt med cromcats på tv.
Fitness kunne godt bruge en brush up.
Perfekt sted at overnatte :-)

Dato for ophold: juni 2023
Tak, Rune B
Tina van der Zee, Ejer hos Hotel Odense, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. juni 2023

Kære Rune,

Tak for din flotte anmeldelse, vi er altid glade nå vi hører fra vores gæster om deres overnatning hos os.
Det er dejligt at du har nydt dit ophold hos os og vi håber at du vil besøge os igen snart.
Du ønskes en rigtige dejlige weekend.