Anne Skaarup
København, Danmark

Perfekt

Anmeldelse af Hotel Odense
5,0 ud af 5 boblerAnmeldt 8. aug. 2023
Super fint ophold, stort værelse, rent og pænt. Stille sted hvor der ikke er forstyrrelser hvis man trænger til ro. Lidt ærgelig over, at restauranten var lukket. Virkelig sødt og venligt personale. Jeg ser frem til at komme igen.
Dato for ophold: august 2023
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Problemer med denne anmeldelse?
Tina van der Zee, Ejer hos Hotel Odense, svarede på denne anmeldelse
Svarede 8. aug. 2023
Kære gæst,

Tak, fordi du skrev vedrørende dit nylige ophold hos os.

Vi sætter stor pris på at have dig som kunde, og din feedback er vigtig for os. Ved at fortælle os, hvad du godt kunne lide ved dit ophold, og hvordan vi kan gøre det bedre, hjælper du os med at give dig og andre gæster en førsteklasses oplevelse fremover. Vi håber, at du kommer tilbage, og vi glæder os til at se dig igen.

Fotini Metaxopoulou

5.1 km fra Hotel Odense
Vis flere hoteller i Odense
Anmeldt d. 26. juni 2023

It feels like home:-)
Den bedste hotelreception i Danmark:-)
Man føler sig altid velkommen:-)
Altid glade og hjælpsomme medarbejder:-)
Meget god morgenmadsbuffet, også med den bedste service:-)
Skønne løbetursområder.

Dato for ophold: juni 2023
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Malene B
Tina van der Zee, Ejer hos Hotel Odense, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. juni 2023

Kære Malene,

Tusind tak for den flotte anmeldelse.
Det er altid dejligt nå vores søde gæster efterlader vores hotel glade og tilfredse med deres ophold.

Vi glæder os til at se dig igen snart :)

Fotini Metaxopoulou,

Anmeldt d. 23. juni 2023

Du møder Glad og hjælpsom personale
værelserne er rene og rummelige , de har gode senge som man ligger godt i.
fine bad med god plads.
fedt med cromcats på tv.
Fitness kunne godt bruge en brush up.
Perfekt sted at overnatte :-)

Dato for ophold: juni 2023
Tak, Rune B
Tina van der Zee, Ejer hos Hotel Odense, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. juni 2023

Kære Rune,

Tak for din flotte anmeldelse, vi er altid glade nå vi hører fra vores gæster om deres overnatning hos os.
Det er dejligt at du har nydt dit ophold hos os og vi håber at du vil besøge os igen snart.
Du ønskes en rigtige dejlige weekend.

Fotini Metaxopoulou

Anmeldt d. 2. maj 2023

supergodt hotel superlækker morgenbord bl.a. var æggene virkelige blødkogte hvilket man desværre ofte ikke får på hoteller selvom der står at de er blødkogte, der var også de mest lækre rundstykker , så det var et rigtigt godt morgenbord , og meget venligt personale . mvh Lis Nielsen

Tak, Mobile161992
Tina van der Zee, Ejer hos Hotel Odense, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. maj 2023

Kære Gæst,
Fotini Metaxopoulou,

Anmeldt d. 24. april 2023

FINR VÆRELSER, HØFLIG BETJENING, GOLFOPHOLD MED AFTENSMAD OG MORGENMAD INCL. GREENFEE ENESTE MINUS VAR AT BØFFERNE HAVDE FÅET FOR LIDT
ELLERS VAR ALT PERFEKT OGSÅ ODENSE EVENTYR GOLF SOM STOD PERFEKT

Tak, jugglerq
Tina van der Zee, Owner hos Hotel Odense, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 24. april 2023

Tusind tak for den flotte anmeldelse, som vi sætter stor pris på.
Vi er kede af bøffen ikke havde fået som ønsket.
Vi håber at se jer igen, hvor vi kan få chancen for at gøre det bedre.
God aften og på gensyn
Hilsen Lene

Anmeldt d. 15. april 2023

Et stort værelse. Der er rent i både værelset og badeværelset. Ingen larm fra gangene og gaden. Der er god plads samt gratist parkering. Hotellet ligger meget tæt på alt, storcenter, Ikea og Bilka osv.

Tak, Hanne C
Tina van der Zee, Ejer hos Hotel Odense, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. april 2023

Kære Hanne,
Tak for din dejlig anmeldelse.
Vi er glade for at du har nydt dit ophold ved os og har været tilfreds.
Håber på at se dig en anden gang.
Med venlig hilsen
Signe, reception