TripAdvisor
Tilføj
Indbakke
Søg
Anmeldt d. 11. november 2019 fra mobile enheder

Super hyggeligt og et dejligt komfortabel værelse. Pænt og rent.fin morgenmad. Sødt og imøde kommende personale. Hotellet ligger i perfekt afstand fra tilkørsel ril motor vejen
Shopping muligheder i nærheden
Og er man rask til bens kan man sagtens gå til Odense centrum (5km )

Dato for ophold: november 2019
Tak, J7031RMtinap
HotelOdense, Receptionist hos Hotel Odense, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. november 2019

Kære gæst.
Mange tak for din feedback, det sætter vi stor pris på.
Vi er glæde for at du har haft et godt ophold og håber at kunne byde dig velkommen igen i fremtiden :-)
Med venlig hilsen receptionen.

Anmeldt d. 3. november 2019 fra mobile enheder

Super fint hotel, super modtagelse da vi ankom.
Lækker mad i restauranten og dejlig morgen buffet.
Her er pænt og rent.
Vi var til portvin s smagning i Dok5000 så en overnatning var nødvendigt.
Odense er en dejlig by.

Dato for ophold: november 2019
Tak, Dorte K
HotelOdense, Receptionist hos Hotel Odense, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. november 2019

Kære Dorte,
Tusind tak for den flotte anmeldelse - det betyder meget for os.
Vi er glade for, at I har haft en god oplevelse her på Hotel Odense.
Håber I kigger forbi en anden gang I er på besøg i Odense.
De bedste hilsener fra receptionen, Linda.

Anmeldt d. 18. august 2019 fra mobile enheder

Vi var tre personer på familieværelse. Størrelsen på værelset var rigtig god. Stor stue samt stort badeværelse. Sengen var ganske udemærket. Hotellet var rent og pænt. Morgenbuffeten var god. Vi spiste en enkelt gang i restauranten til aften, hvilket også var god mad.

Dato for ophold: august 2019
Tak, Teresalq
HotelOdense, Receptionen hos Hotel Odense, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. august 2019

Kære gæst.

Tak for den gode feedback, vi er så glæde for at i har haft en godt ophold.
Vi håber at se jer igen i fremtiden :-)

Skriv endelig til os på info@hotelodense.dk, så skal vi hjælpe jer med at booke opholdet.

Med venlig hilsen receptionen.

Anmeldt d. 18. august 2019 fra mobile enheder

Vi havde en skøn weekend, med lækker morgenmad, service i topklasse og vigtigst, så var der pænt og rent alle steder. Kan klart anbefales, og ikke sidste gang vi besøger stedet :) tak for denne gang :)

Dato for ophold: august 2019
Tak, Thea Marie L
HotelOdense, Reception hos Hotel Odense, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. august 2019

Kære Thea Maria.
Mange tak for din anmeldelse of din skøn feedback. Det er altid så deiligt at høre at en er helt tilfreds med hvad vi gører. :-)
Vi sætter stor pris på du tog dig tid til at skrive din feedback. Ved at fortælle os, hvad du godt kunne lide ved dit ophold, hjælper du os med at give dig og andre gæster en førsteklasses oplevelse fremover. Vi er rigtig glæde for at du har haft en god oplevelse, og vi glæder os til at see dig igen når du næste gang skal forbi Odense.
Med venlig hilsen, Kris - receptionen.

Anmeldt d. 26. juli 2019 fra mobile enheder

Hotel Odense er en del af Odense Congress Center. Det var bøvlet at finde frem til hotellet. P-forholdende er gode.
Hotellet er holdt i gråt og sort. Der er rent. Personalet er dygtige, men upersonlige og lidt ufleksible.
Morgenmaden er lækker.
Værelserne er store og der er 2 stole.
Badeværelset er rummeligt. Bruseren er godt afskærmet.
Særdeles fint business-hotel, men hygge er der intet af for feriegæster i alle aldre.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, annemettesp
HotelOdense, Receptionen hos Hotel Odense, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. juli 2019

Kære gæst

Mange tak at du har taget den tid at sende os feedback.
Vi er glade for at høre, at du bedømmer hotellet så positiv og beklager samtidig, at vi ikke udfyldte jeres forventning til personalet. Vi vil rigtigt gerne høre mere om dine indtryk. Du må meget gerne sende en email til info@hotelodense.dk med en uddybelse, sådan at vi kan rette op i dette. Vi håber på at se jer igen så vi kan give jer en bedre oplevelse.

Venlig hilsen, Kris, Receptionen