TripAdvisor
Tilføj
Indbakke
Søg
Anmeldt d. 18. august 2019 fra mobile enheder

Vi havde en skøn weekend, med lækker morgenmad, service i topklasse og vigtigst, så var der pænt og rent alle steder. Kan klart anbefales, og ikke sidste gang vi besøger stedet :) tak for denne gang :)

Dato for ophold: august 2019
Tak, Thea Marie L
HotelOdense, Reception hos Hotel Odense, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. august 2019

Kære Thea Maria.
Mange tak for din anmeldelse of din skøn feedback. Det er altid så deiligt at høre at en er helt tilfreds med hvad vi gører. :-)
Vi sætter stor pris på du tog dig tid til at skrive din feedback. Ved at fortælle os, hvad du godt kunne lide ved dit ophold, hjælper du os med at give dig og andre gæster en førsteklasses oplevelse fremover. Vi er rigtig glæde for at du har haft en god oplevelse, og vi glæder os til at see dig igen når du næste gang skal forbi Odense.
Med venlig hilsen, Kris - receptionen.

Anmeldt d. 26. juli 2019 fra mobile enheder

Hotel Odense er en del af Odense Congress Center. Det var bøvlet at finde frem til hotellet. P-forholdende er gode.
Hotellet er holdt i gråt og sort. Der er rent. Personalet er dygtige, men upersonlige og lidt ufleksible.
Morgenmaden er lækker.
Værelserne er store og der er 2 stole.
Badeværelset er rummeligt. Bruseren er godt afskærmet.
Særdeles fint business-hotel, men hygge er der intet af for feriegæster i alle aldre.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, annemettesp
HotelOdense, Receptionen hos Hotel Odense, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. juli 2019

Kære gæst

Mange tak at du har taget den tid at sende os feedback.
Vi er glade for at høre, at du bedømmer hotellet så positiv og beklager samtidig, at vi ikke udfyldte jeres forventning til personalet. Vi vil rigtigt gerne høre mere om dine indtryk. Du må meget gerne sende en email til info@hotelodense.dk med en uddybelse, sådan at vi kan rette op i dette. Vi håber på at se jer igen så vi kan give jer en bedre oplevelse.

Venlig hilsen, Kris, Receptionen

Anmeldt d. 26. juli 2019 fra mobile enheder

Det ligger ikke centralt i byen men vi synes nu alligevel det var super til at udforske Fyn. Kæmpe familie værelse og vi elskede det. Ingen konferencer og derfor utroligt få gæster, hvilket var dejligt.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, Gritheh

Kære gæst

Tak for din feedback. Vi er glade for du valgte vores hotel og vi er glade for at høre, at I havde et godt ophold her. Vi håber på at kunne se jer igen, så vi kan tilbyde samme oplevelse igen.

Venlig hilsen, Kris, Receptionen

Anmeldt d. 9. juni 2019 fra mobile enheder

Vi havde en enkelt overnatning. Vi blev fra indtjekning mødt af et venligt og kompetent personale. Værelset var rent. Morgenmaden var rigtig god med et fint udvalg af oste. Prisen rimelig. Vi vil helt sikkert benytte hotel, når vi igen skal besøge familien i Odense.

Dato for ophold: juni 2019
Tak, SteenM50
HotelOdense, Chef  hos Hotel Odense, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. juni 2019

Kære SteenM50

Tak, fordi du skrev vedrørende dit nylige ophold hos os.

Vi sætter stor pris på at have dig som kunde, og din feedback er vigtig for os. Ved at fortælle os, hvad du godt kunne lide ved dit ophold, og hvordan vi kan gøre det bedre, hjælper du os med at give dig og andre gæster en førsteklasses oplevelse fremover. Vi håber, at du kommer tilbage, og vi glæder os til at se dig igen.
Hvis der er noget, jeg kan hjælpe dig med fremover, er du velkommen til at kontakte mig på tlf. 20349538 eller tvz@occ.dk
Endnu en gang tak, fordi du tog dig tid til at udfylde spørgeskemaet. Vi sætter pris på din loyalitet over for vores brand.

Venlig hilsen

Tina van der Zee
Hotelchef
Hotel Odense
tvz@occ.dk

Anmeldt d. 1. maj 2019 fra mobile enheder

Levede helt op til forventningerne selvom det kun var en overnatning. Det var dog noget forvirrende at finde hotellet da det tilsyneladende har flere forskellige navne. Fin fin morgenmad og fin beliggenhed

Dato for ophold: maj 2019
Rejsetype: Rejste alene
Tak, brian p
HotelOdense, Chef  hos Hotel Odense, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. maj 2019

Hej.
Tusind tak for din anmeldelse her på TripAdvisor.
Vi er meget glade for at have dig som gæst,, og vi arbejder på at gøre det lettere for nye gæster at finde os. , for vi ved godt at det desværre er en udfordring.
Håber at se dig igen snart
Rigtig god weekend.
Mvh