132 $
Travelocity
Orbitz.com
Expedia.com132 $
Anmeldt d. 1. juli 2016

Fin beliggenhed, tæt på Banegården og gågaden.

Store og fine værelser, men lidt slidt og brugt, og hotellet i sig selv er ikke særlig hyggeligt. Meget sparsom rengøring - i løbet af 3 overnatninger nåede vi aldrig at få værelset rengjort, da vi var på hotellet om formiddagen og start eftermiddag. Den ene dag aftalte vi ellers med rengøringspersonalet, at vores værelse skulle rengøres mens vi spiste morgenmad, men det skete ikke. Derudover så stod der i løbet af vores ophold de samme morgenmadsbakker + rester af drikkevarer på gangen uden det på noget tidspunkt blev fjernet.

Største plus var morgenmadsbuffeten - den var 5 stjerner værd. Alt at vælge imellem, meget lækkert og indbydende.

• Rejsetype: Rejste med venner
Tak, MN2300
HotelOdense, Receptionschef hos Hotel Odense, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. november 2016

Tak, fordi du skrev vedrørende dit nylige ophold hos os.
På hele vores teams vegne vil jeg gerne beklage, at vi ikke overgik dine forventninger. Det er vigtigt for os, at du er tilfreds, og vi vil bruge din feedback til at implementere forbedringer med henblik på at sikre, at vi kan tilbyde vores gæster en bedre oplevelse fremover. Jeg håber, at du vil overveje at besøge os igen, så vi kan få en ny chance for at give dig en førsteklasses oplevelse.
Hvis der er noget, jeg kan hjælpe dig med, er du velkommen til at kontakte mig direkte på tlf. 20349538.

Anmeldt d. 25. juni 2016 fra mobile enheder

Pæne og rene værelser, dog er badeværelserne ikke helt opgraderet i fht. At hotellet skulle være 4-stjernet. Omgivelserne er ikke super inspirerende, da der er lidt kollegie stemning over gange og fællesarealer, men det er udemærket.
Kunne faktisk finde på at komme igen, men man må nedjustere sine forventninger, det lever ikke op til 4-stjerner.

Tak, Pirjo89

Tak, fordi du skrev vedrørende dit nylige ophold hos os.

Vi sætter stor pris på at have dig som kunde, og din feedback er vigtig for os. Ved at fortælle os, hvad du godt kunne lide ved dit ophold, og hvordan vi kan gøre det bedre, hjælper du os med at give dig og andre gæster en førsteklasses oplevelse fremover. Vi håber, at du kommer tilbage, og vi glæder os til at se dig igen.
Hvis der er noget, jeg kan hjælpe dig med fremover, er du velkommen til at kontakte mig på tlf. 20349538
Endnu en gang tak, fordi du tog dig tid til at udfylde spørgeskemaet. Vi sætter pris på din loyalitet over for vores brand.

Anmeldt d. 14. juni 2016 fra mobile enheder

Venlig og hjælpsom service. Dejlig størrelse værelse, og vigtigst af alt , rent og velholdt. Skøn morgenmad med alt hvad hjertet kan begære. Skulle vores vej falde forbi Odense igen så er jeg ikke i tvivl om hvor jeg skal bo.

Tak, kkaalund

Hej Kkaalund
Tak, fordi du skrev vedrørende dit ophold hos os.

Anmeldt d. 30. maj 2016 fra mobile enheder

Dejligt sted med dejlig grønne områder omkring så der er steder at lufte sin hund som man også må medbringe på hotellet. Fint værelse og naturligvis havde vi selv tæppe og diverse ting med. Og super med æblehaven som hunden kunne rende frit rundt i. Der blev ikke sagt spor til at vores hund var en stor rottweiler, slet ikke. Dejligt at det ikke er et problem. Men heldigvis er vores hund også stille og roligt og hun gør heldigvis ikke.
Til sidst vil vi gerne rose den flotte morgen buffet der var med i vores tilbud. Vi gik derfra super mætte og at smagte perfekt. Dejligt æg og bacon og pølser og alt hvad der hører til på det danske morgenbord også.
Dejlig velkomst og dejlig tjek ud ved personalet. Søde og venlige og følte virkelig de havde tiden og lysten til os.
Vi kommer helt sikkert igen næste gang vi skal på weekend for at besøge vores datter og hendes mand og to små børn....

Dato for ophold: maj 2016
Tak, Mettemus1974

Kære Mettemus

Anmeldt d. 29. april 2016 fra mobile enheder

Boede 3 dage på dette hotel ifm. kursus.

Hotellet har store rummelige værelser og er velindrettede, med lavt støjniveau.

Restauranten var rigtig hyggelig og serverede rigtig lækker mad.

Specielt service niveauet er værd at bemærke. Jeg havde ikke mulighed for at spise frokost den ene dag, pga møde. Men ved ankomst til hotellet, fik jeg efter mødet, serveret en lækker anretning fra middagen. Rigtig god stil:-)

Alt i alt et godt sted til møder og konferencer!

Dato for ophold: april 2016
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, KasperM55