“Hyggeligt sted, stort udvalg af lækker mad og god betjening”
Anmeldelse af Restaurant Ilden Odense - LUKKET

Restaurant Ilden Odense
Anmeldt 30. januar 2020

Stor restaurant, som er virkelig godt indrettet. Kæmpe salat buffet og en masse godt kød. Betjeningen ved kødudskæring og tjenere var i top Kan helt klar anbefales.

Dato for besøg: november 2019
1  Tak, Lenabritt

Anmeldt 27. januar 2020

Super lækker mad. Dejlige forretter. Stort udvalg af lækkert kød, flotte salater og dejligt tilbehør. Betjeningen god.

1  Tak, BirteN379
Anmeldt 8. december 2019 fra mobile enheder

Nu skulle vi prøve buffet ved Ilden, stedet alle taler om. Og iflg reklamerne skulle være rigtig godt.
Nogle få ting var ok, fin salatbar, og gode pommesfrites, og så ikke mere. Ingen smag og kødet var ikke mørt, smagte som noget der havde ligget under varmelamper en hel dag.
Vi kunne få sild og fiskefilet, men ingen rugbrød. Fiskefilet smagte heller ikke godt
Ingen anbefaling herfra.
Stedet er flot og sødt personale

Tak, pernillec2018
Anmeldt 7. december 2019

Så fik vi testet maden på Ilden og kan desværre ikke anbefale stedet. Flammen er SÅ meget bedre !!! Kødet smagte ikke af så meget og det var kun lunken.

Tak, Karina B
Anmeldt 7. december 2019

Hyggelig og lækker lys restaurant og virkelig servicemindet personale.
Men maden var en kæmpe skuffelse - det var bare slet ikke noget for os - meget af det smagte kraftigt at timmian - det kød vi smagte var næsten smagsløst - selleripommenfriterne var halv rå og flødekartoflerne uden smag.
Det er ikke et sted vi kommer tilbage til.

Tak, Annette B

Rejsende, der kiggede på Restaurant Ilden Odense, kiggede også på