“Lækker mad”
Anmeldelse af Restaurant Ilden Odense - LUKKET

Restaurant Ilden Odense
Anmeldt 27. januar 2020

Super lækker mad. Dejlige forretter. Stort udvalg af lækkert kød, flotte salater og dejligt tilbehør. Betjeningen god.

1  Tak, BirteN379

Anmeldt 8. december 2019 fra mobile enheder

Nu skulle vi prøve buffet ved Ilden, stedet alle taler om. Og iflg reklamerne skulle være rigtig godt.
Nogle få ting var ok, fin salatbar, og gode pommesfrites, og så ikke mere. Ingen smag og kødet var ikke mørt, smagte som noget der havde ligget under varmelamper en hel dag.
Vi kunne få sild og fiskefilet, men ingen rugbrød. Fiskefilet smagte heller ikke godt
Ingen anbefaling herfra.
Stedet er flot og sødt personale

Tak, pernillec2018
Anmeldt 7. december 2019

Så fik vi testet maden på Ilden og kan desværre ikke anbefale stedet. Flammen er SÅ meget bedre !!! Kødet smagte ikke af så meget og det var kun lunken.

Tak, Karina B
Anmeldt 7. december 2019

Hyggelig og lækker lys restaurant og virkelig servicemindet personale.
Men maden var en kæmpe skuffelse - det var bare slet ikke noget for os - meget af det smagte kraftigt at timmian - det kød vi smagte var næsten smagsløst - selleripommenfriterne var halv rå og flødekartoflerne uden smag.
Det er ikke et sted vi kommer tilbage til.

Tak, Annette B
Anmeldt 1. december 2019

Jamen, så skulle vi da lige prøve restaurant Ilden, nu den var åbnet i Odense.
Mjaaah, lad os starte fra en ende af. Meget flot, indbydende og stilet indretning, var meget positivt overrasket.
Maden derimod, det er en anden sag.
Ilden kalder sig Sjællands første originale grillbuffet, jamen så har de jo heller ikke lovet for meget - og det er vist godt nok.
På menukortet står “vi brænder for godt kød”, skønt det gør vi som gæster på Ilden også, men det var ikke det vi fik.
I anledning af december havde de en lidt juleindspireret buffet, inkl. Både and og flæskesteg.
Anden var fin, flæskestegen var også udemærket - sværen var sprød.
De 5 slags oksekød, var fraset spidsbrystet, tørre, smagsløse og kedelige. Og bad man ikke om at undgå det, fik man også serveret den indtørrede endeskive.
Måske kødet er bedre på en travl dag hvor det jævnligt udskiftes, da vi var der var vi næsten de eneste gæster og kødet må derfor formodes at have stået længe.
Spidsbrystet, var utrolig lækkert og mørt - præcis som man ville forvente det.
Den varme buffet var ligeledes skuffende. Rodfrugt fritter var kedelige, tørre og føltes lidt for hårde. De brunede kartofler var gennemsnitlige og flødekartoflerne var egentlig fine nok, men kedelige og smagsløse.
Rødkål, medister, stegte grøntsager og lignede havde stået længe og så kedeligt ud, men var gennemsnitlig.
Salatbaren var frisk og fin, med fint udvalg, men dressingerne smagte præfabrikeret - som en alm. K-salat dressing.
Desserten, i dagens anledning risalamande blev bestilt. De havde, til trods for en Tom restaurant, kun 1 portion tilbage? Det var godt nok kikset, specielt da der på alle borde var papskilte med reklame for den og vi forinden havde fået serveret den ene portion.
Personalet var der ikke noget at sætte en finger på, yderst imødekommende.
Alt i alt en skuffende oplevelse og ikke et sted vi kommer igen, der er bedre måder at bruge 600 kr. På.
Og lad os så tale om elefanten i rummet, restaurant flammen - den ville vi til enhver tid vælge fremfor Ilden. Dog har Odense bedre restauranter at byde på, hvis ikke det behøves at være buffet - og til de samme priser.

Tak, 253mette

Rejsende, der kiggede på Restaurant Ilden Odense, kiggede også på