“Odenses bedste indiske mad”

Paprika Indisk Restaurant
nr. 51 af 326 Restauranter i Odense
Køkkener: Indisk
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 12. august 2021 fra mobile enheder

Absolut det mest velsmagende indiske mad i Odense.
Velafbalanceret god mad og god og høflig betjening. Elsker indisk mad generelt og mit valg er paprika

Tak, askesoeby

Anmeldt 1. august 2021

Jeg fik mad til udlevering og spørg om jeg ikke kan få en pose med fordi jeg ikke kunne have maden i hænderne. Får så nægtet at få en pose med selvom jeg tilbød at betale for den, men jeg måtte stadig ikke få en. Så gik jeg ud med flere bakker i hænderne som var brændende varme. Tak for det! -.-

Dato for besøg: juli 2021
Tak, E3935MUsimonc
Anmeldt 24. juli 2021 fra mobile enheder

Take away sted hvor man kan spise beskriver efter min mening Paprika godt. Maden er velsmagende, vi ville gerne have haft menuen Indien rundt, men dette var ikke muligt da alle retter ikke var tilgængelig. Det er ikke muligt at få serveret øl og vin til maden kun vand og sodavand.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, susanneg961
Anmeldt 6. juni 2021

Der var ikke en finger at sætte på noget som helst.
Vores mad var lækker og tilpas krydret til vores smag. Der var god og venlig betjening og en hyggelig atmosfære. Et roligt miljø uden stress - lige hvad vi trængte til.
Og som bonus kunne vi få vores rester med hjem

Dato for besøg: juni 2021
Tak, 434tiner
Anmeldt 20. januar 2021

vi havde bestilt deres take away menu til nytår med 6 retter og blev bestemt ikke skuffet.
maden var vel tilberedt velsmagende og krydret som man forventer indisk mad.
nu kan vi kun glæde os til de kan åbne så vi kan komme ind og spise hos dem

Dato for besøg: december 2020
1  Tak, jan622014

Rejsende, der kiggede på Paprika Indisk Restaurant, kiggede også på

Har du været i Paprika Indisk Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!