Anmeldt d. 23. juli 2018 fra mobile enheder

Mit første bed and breakfast besøg nogen sinde. Hvis standarden er sådan hvert sted er det ikke sidste gang. Du bor tæt på centrum, ren hyggeligt stille omgivelser. Masser af plads til et bare på 14 måneder. Kan varmt anbefales.

Dato for ophold: juli 2018
Tak, Mikal B
Anmeldt d. 13. marts 2018 fra mobile enheder

I forbindelse med familie arrangement i nærheden, valgte vi med forventning til et bed and breakfast efter bogen.

Et ikke just prismæssigt gunstig værelse med 4 senge og bad og toiletter på gangen.

Kontakt til stedets ejere gik PR. Telefon, og med ventetid kom ejeren næste formiddag dog for at afregne.

Forventningerne til at bed and breakfast også er inklusiv breakfast holdt ikke, så vi valgte en anden løsning.

Om natten underholdte huset øvrige gæster højlydt.

På positiv siden er stedet i en rigtig flot standard

Dato for ophold: marts 2018
Tak, MikaelS997
Anmeldt d. 27. maj 2017

Min datter og jeg havde allerede 5 mdr før ankomst bestilt lejlighed på Amalies bed and breakfast. Opholdet var en del af hendes julegave, og vi skulle dagen efter til et større arrangement på Sparekassen Fyns Arena. To dage før ankomst blev vi ringet op fra stedet og oplyst om, at de desværre havde dobbeltbooket vores lejlighed. Vores ophold blev derfor aflyst fra stedet. Dog var de søde at ombooke os til et hotel i centrum af byen. Ikke nogen stor oplevelse og bestemt ikke hvad vi havde set frem til - men trods alt en mulighed for at kunne gennemføre vores weekend i Odense. To stjerner for trods alt at ombooke os.

Dato for ophold: maj 2017
Tak, Dorte H
Anmeldt d. 19. maj 2016 fra mobile enheder

Jeg skulle for første gang til Odense og i den forbindelse reserverede jeg et værelse på Amalies Bed and Breakfast. Da jeg ankom til Odense var parret bag Amalies Bed and Breakfast, super søde og viste mig en hurtig vej der til fra Banegården. Selve Bed and Breakfast-bygningen ligger i et idyllisk område, svarende til Risskov i Aarhus.
Dertil har man Fakta tæt på (ca. 50 meter). Jeg blev budt velkommen og fik en hurtig rundvisning af parret. Når man ankommer er det også muligt at bestille morgenmad til opholdet, hvis man har glemt at gøre det over Hotels.com.
Værelset var meget stort med egen terrasse og spisebord på terrassen, hvor man kan sidde og nyde aftensolen. Til værelset har man toilet, bad og køkken. Jeg var yderst tilfreds med opholdet, da der ingen minusser var. Alt i alt en super god oplevelse! Jeg kommer gerne igen!
Hele herligheden fik jeg for 495 kr. (+ 50 kr for morgenmad) for én overnatning.

Dato for ophold: maj 2016
Rejsetype: Rejste alene
Tak, Camilla V
Anmeldt d. 27. august 2015

Ja alså jeg havde et ophold hvor det ingen problemer var da det var med kæresten og nogen venner men så da jeg skulle aflevere nøglerne så begyndte personen og brokke sig over smøg lugt og vi havde kun røget uden foran døren men det mente hun ikke...og nu viser det sig da jeg ringede for nogen uger siden for at bestille overnatning igen og fik afslag da person sagde hun godt kunne huske mig og jeg aldrig var velkommen der mere.....seriøst det er for dårligt...

Dato for ophold: februar 2015
Tak, MaziA123