“Trist og oversaltet burger”
Anmeldelse af Burger Mania

Burger Mania
nr. 184 af 308 Restauranter i Odense
Anmeldt 30. januar 2020 fra mobile enheder

Jeg bestilte en steak burger, som lød ret lækker. Desværre var kødet fuldstændig dræbt, og så var både kød og øvrigt indhold i burgeren helt vanvittig oversaltet - og jeg er ellers glad for salt. Men det her var alt alt for voldsomt.
Den ene stjerne er for betjeningen. Tjeneren, hun var super opmærksom, smilende og havde generelt godt styr på butikken, selvom hun var alene på gulvet.

Tak, gummiged

Anmeldt 10. august 2019 fra mobile enheder

Hurtig og flink personale, hurtigt servering i pæne lokale. Jeg kan anbefale Bacon burger med det hele Har også et rimeligt udvalg af øl.

Dato for besøg: august 2019
Tak, Jan S
Anmeldt 28. juli 2019

God kvalitet - godt kød samt bollerne var i top. Betjeningen var hurtig på trods af at der var mange gæster i restauranten. Vi kommer tilbage.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, eneren
Anmeldt 16. juni 2019

Efter en biograftur var vi 5 personer, som spiste ved Burger Mania i Rosengårdcentrets nye food court.
Let at finde et bord, hvor en kørestol kunne passe ind (dog måtte bordet løftes lidt - det blev klaret med et par menukort).
Hurtigt var serveringen klar til at tage imod vores ordre. Ligeså hurtigt blev drikkevarerne serveret. Efter kort ventetid blev de 5 forskellige burgere serveret (mulighed for at vælge mellem almindelige og cajun pommes frites).
Altsammen lækkert. Selve bollen var en brioche, lækkert, frisklavet og velsmagende.

Dato for besøg: juni 2019
Tak, Pia P
Anmeldt 9. maj 2019

Købte en deal til BurgerMania i Rosengårdcentrets nye Food Avenue.
Stedet var ok og betjeningen absolut i orden.
Derimod haltede det lidt mere med maden, som i hvert fald ikke levede op til mine forventninger til en burger.
Bøffen i BaconMania-burgeren viste sig nemlig at være tilberedt af en fars - altså en slags 'oksekødsfrikadelle' - som ikke var særlig velsmagende.

Dato for besøg: maj 2019
Tak, Birthe W

Rejsende, der kiggede på Burger Mania, kiggede også på

Odense, Fyn og Øer

Har du været i Burger Mania? Fortæl om dine oplevelser!