“Lækker mad”
Anmeldelse af Halifax Burgers

Halifax Burgers
nr. 91 af 308 Restauranter i Odense

Vi fik lækre burgere i hyggelige omgivelser. Betjeningen var meget venlig. Kunne helt sikkert finde på at komme igen.

Dato for besøg: september 2020
Tak, LA5500

Anmeldt 1. september 2020

synes det var et meget hyggeligt sted, og på trods af vi var 22 elever var vendte tiden ikke slem.
Super god betjening og Super lækker mad.
Kan helt klart anbefales.

Tak, lausto2020
Anmeldt 29. juli 2020 fra mobile enheder

Første indtryk var godt, venlig betjening. Der var dog meget støvet i restauranten, hvilket kan undre i disse Corona tider.
En klog mand sagde engang, hvis en mand har beskidt krave på skjorten hvordan mon så hans underbuks ser ud (her køkken).

Vi fik en Liverpool, Lonestar og 2 børnemenu med nuggets. Burgerne var steg til perfektion og der var tilpas med mad. Nuggets var lækre og ikke bare standard fryse nuggets.

Alt i alt en god oplevelse.

Ok værdi for pengene, måske lige til den dyre side.

Tak, 593nielsb
Anmeldt 23. juli 2020 fra mobile enheder

Mulighed for at vælge en alternativ burger, eller den helt almindelig.
Stedet har en dejligt central placering. De har altid en god service.

3  Tak, 702annak
Anmeldt 22. februar 2020 fra mobile enheder

Jeg var på besøg fredag d. 21.2.2020. Der var 4 gæster i alt kl 12.30. Det koster knapt 400 at få 2 menuer med lidt ekstra. Det holder i København.....men ikke i Odense......det var vores andet besøg. Hvis kvaliteten havde overrumplet os, så var jeg ok med prisen..... men det skete ikke.... fede lokaler trækker stjernerne op

Dato for besøg: februar 2020
Tak, eneren

Rejsende, der kiggede på Halifax Burgers, kiggede også på

Odense, Fyn og Øer

Har du været i Halifax Burgers? Fortæl om dine oplevelser!