“Super velsmagende og alternativt smørrebrød serveret med god service”
Anmeldelse af Restaurant HOS

Restaurant HOS
nr. 8 af 324 Restauranter i Odense
Anmeldt 9. august 2021 fra mobile enheder

Vi var to par til frokost og fik smagt et pænt udvalg af smørrebrød på menu kortet. Alt var særdeles velsmagende, hjemmelavet og med et spændende tvist. Servicen var i top og meget imødekommende. Kan varmt anbefales

Tak, gastrosteen

Anmeldt 30. juli 2021 fra mobile enheder

Restaurant HOS er et bekendtskab værd. Her får du en fantastisk smagsoplevelse og maden er smukt anrettet. og stimulerer alle sanser. Selve restauranten er indrettet meget stilfuld med mange fine detaljer. Her er god stemning og frem for alt utrolig søde og kompetente personaler. Vinen var udsøgt og vi oplevede en flot præsentation af både mad og vin. Vi kommer bestem tilbage en anden gang.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, 497gryb
Anmeldt 26. juli 2021

Vi har været her 6 gange. Både til frokost og til aften. De er er kendt for deres frokost, som er utrolig flot og virkelig velsmagende. Vi har også været der til aften og de er bare så dygtige, så velsmagende og som de unge ville sige meget insta værdigt.

Tak, 970majbritta
Anmeldt 26. juli 2021

Her er virkelig en restaurant hvor service er i højsæde og aldrig i mit liv har jeg før fået så lækker en hønsesalat. Restauranten har både udendørs- og indendørsservering og er top hyggelig. Når du nu er der, så smut også lige en tur ned på toilettet og bliv overrasket.

1  Tak, melittaa2014
Anmeldt 24. juli 2021 fra mobile enheder

Sublim kvalitet i samtlige anretninger, fantastisk personale, fremragende sortiment af drikkevarer. En æstetisk smuk og delikat oplevelse fra start til slut. Bedste frokost vi har fået i årevis. Særligt tak til Jeppe og Michelle for en verdensklasse-frokost i hyggelige omgivelser. Mvh fam. Bech

Tak, HoReCaReviews

Rejsende, der kiggede på Restaurant HOS, kiggede også på

Odense, Fyn og Øer

Har du været i Restaurant HOS? Fortæl om dine oplevelser!