“God stemning og dårlige drinks ”
Anmeldelse af Sirup's Coffee Wine Bar

Sirup's Coffee Wine Bar
nr. 132 af 348 Restauranter i Odense
Anmeldt 8. oktober 2023

Hyggelig stemning, rart personale, men virkelig kedelige og dårlige drinks. De var pæne, men i den sløje ende af hver jeg forventer af en bar!

Dato for besøg: oktober 2023
Tak, Marlene B

Anmeldt 12. marts 2023 fra mobile enheder

Det er Odense mest hyggelig sted med god service og et godt vinkort til fornuftige penge
Kommer så tit vi kan
Sidste gang blev og spiste tapas virkeligt godt

Dato for besøg: marts 2023
Tak, sonis1966
Anmeldt 16. september 2022

Mit yndlingssted at gå hen og få drinks. Fine priser og mega lækre drinks!
Derudover er der virkelig hyggeligt.

Dato for besøg: september 2022
Tak, mathildebmeier
Anmeldt 15. maj 2021

Maden er cafe-mad og skal vurderes i forhold til det. Den er absolut ikke dårlig men der er plads til forbedring.

Dato for besøg: maj 2021
1  Tak, kilgore329
Anmeldt 13. maj 2021 fra mobile enheder

Lang ventetid både på mad og drikker varen.
De havde en nye mand i køkken han brugt 45 min på 2 rugbrødsmadder.
Det ville være dejligt at de brugt friske æg, som ikke er kogt dagen før. Deres tjene var meget flink.
Har tidligere har haft god oplevelser på cafe.

Dato for besøg: maj 2021
2  Tak, 702annak

Rejsende, der kiggede på Sirup's Coffee Wine Bar, kiggede også på

Har du været i Sirup's Coffee Wine Bar? Fortæl om dine oplevelser!