Anmeldt d. 9. juli 2020 fra mobile enheder

Nyder et lækkert ophold på et dejligt hotel.
Lækkert mad, lounge, bar og billard i kælderen samt god service lige fra receptionen til tjenerne.
Vi har nemt kunne lave 100+ km cykel ruter på imponerende Fyn med dette hotel som udgangspunkt.

Tak, Killernurse
Anmeldt d. 6. juli 2020

Vi blev taget godt imod, super venligt personale. Vi havde en junior suite med udsigt til haven. Der var pænt og rent overalt.
I restauranten var der super service fra tjeneren, som var meget opmærksom. Og maden var super lækker. Vi havde bestilt et ophold med halvpension.

Tak, bredal710
Anmeldt d. 5. juli 2020 fra mobile enheder

Vi var 11 afsted på cykelweekend. Det eneste vi manglede var godt vejr.

Fra start til slut følte vi os velkommen.

Uanset hvad vi havde brug for så løste receptionen det med et smil.

Og selv når vi ankom drivvåde med beskidte cykler blev vi modtaget med et smil og var ikke til besvær.

Cykelopholdet var incl. 2 retters middag og både fredag og lørdag fik vi serveret en lækker middag.

I restauranten var der samme gode service, og vores tjener sørgede for at vi også fik et bord til morgenmaden, så vi alle kunne sidde og spise sammen. En lille detalje men som gæst får man bare lige det lille ekstra.

Hvis muligt, så bestil business værelse. Seng og værelse er lige en tand større.

Vi kommer helt sikkert igen.

Tak, 209ren_b
Anmeldt d. 26. februar 2020 fra mobile enheder

Jeg var på kursus på dette hotel. Om morgenen var der lækre friskbagte boller med pålæg. Til frokost var der buffet med både kolde og varme retter. Vi var ret mange mødedeltagere i forhold til mødelokalets størrelse men det fungerende ok.

Dato for ophold: februar 2020
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, 781mettep
Anmeldt d. 16. februar 2020 fra mobile enheder

Venligt personale som tager godt i mod gæsterne. Der er nogle udemærkede rammer, men det hele ryger pga mange dårlige detaljer:
1) Der var rigtig køligt på værelset da vi ankom.
2) TV har fem kanaler som virker.
3) Når man bruger bruseren lugter hele værelset af kloak.
4) Morgenmad er nogenlunde, men æg er kolde, juicemaskinen virkede ikke, den ene kaffeautomat virkede ikke, der var tydeligt beskidt og støvet i morgenmadsrestauranten.

Heldigvis kostede opholdet ikke det helt vilde, men det er ikke et sted jeg vil booke igen.

Dato for ophold: februar 2020
Tak, Kaerlann