Anmeldt d. 21. juli 2018 fra mobile enheder

Hyggeligt sted, godt værelse, imødekommende værtspar. Dejlig gårdhave hvor vi nød morgenmad og eftermiddagskaffe.
Stille kvarter men tæt på bycentrum. Vi havde egne cykler med, men der var også mulighed for at leje cykler.

Dato for ophold: juli 2018
Tak, 474tinal
Anmeldt d. 4. februar 2018 fra mobile enheder

Ialt 6 unge svømmere boede i lejligheden. To trænere og tre forældre på værelser.
Bookingen gik fint og vi gjorde klart at to af forældrene var med som kokke.
Ved indtjekning blev det oplyst at vi ikke måtte spise sammen i lejligheden.
Svært at finde et nyt sted....
Alle spiste derfor sammen.
Der var ro, og alle sov kl. 2030.
Efterfølgende klager over at vi stod for tidligt op !!
Og der var lidt larm lørdag eftermiddag....
Konklusion: Fint sted. Fine værelser. Flot lejlighed.
Beboerne i opgangen ved lejligheden klager over ingenting, eller var det bare et påskud fra værtens side for at tjekke os ?
Stedet han anbefales til par og enlige, men ikke hvis der skal festes i lejligheden.
Absolut ikke for mindre grupper.
Værten virkede flink.

Dato for ophold: februar 2018
Tak, Flemming B
Anmeldt d. 29. august 2016

Dejligt roligt sted, centralt beliggende , tæt på banegård, butikker og restauranter. Hyggelig værelse med en rigtig god seng, og skøn gårdhave til fri afbenyttelse. Rengøringen og betjening absolut i topklasse.

Dato for ophold: august 2016
Tak, Kirstine J
Anmeldt d. 22. maj 2016

Et dejlig roligt kvarter bare 1,2km til fods fra centrum.
Flotte værelser, med dejlige senge, et spisebord med stole, skab og TV.
Meget nydeligt og rent.
Badeværelse/toilet på gangen deles med to andre værelser, men man kan benytte den anden etages bad/toilet også.
Fine køkkenfaciliteter med god plads.
Tag gerne morgenmaden med (60kr pr person), lækkert nylagt blødkogt æg, to oste, syltetøj og 2 lækre brød per person. Hertil appelsinjuice og en god kaffe.
Værterne er rigtigt søde og opmærksomme.
Parkering (gratis) lige uden for. Sikkert område.
Kan varmt anbefales :-) :-) :-)
Vi kommer helt sikkert tilbage.

Dato for ophold: maj 2016
1  Tak, michaelhW2875PB
Anmeldt d. 22. december 2015

Hele området var pænt og rent, og moderne. Ingen sjuskede løsninger. Lækker morgenmad, god placering, gratis parkering og venligt personale. Vi tjekkede ind før tid, uden problemer, og vi bestilte morgenmad kl 08:30 som kom meget præcist. Det er ikke sidste gang vi benytter Billesgade ved rejse til Odense.

Dato for ophold: december 2015
Tak, Kristian K