Søren T
København, Danmark

Rigtig god oplevelse på Odeon.

Anmeldelse af Hotel Odeon
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 12. maj 2024
Superhyggeligt hotel med en rigtig god service. Personalet var meget imødekommende og smilende, fik en til at føle sig meget velkommen. God morgenmadsbuffet, og restauranten på hotellet er et besøg værd. Beliggenheden er i top med centrum og serværdigheder tæt på.
Dato for ophold: maj 2024
4,0 ud af 5 boblerVærdi
4,0 ud af 5 boblerVærelser
4,0 ud af 5 boblerSted
4,0 ud af 5 boblerRenlighed
4,0 ud af 5 boblerService
4,0 ud af 5 boblerSøvnkvalitet
Problemer med denne anmeldelse?
Svarede 13. maj 2024
Hej,

Mange tak for din fin og uddybende anmeldelse!
Vi er så glade for, at I har nydt jeres ophold og brugt tid på at skrive en anmeldelse.

Vi håber på at se jer igen i fremtiden.

De bedste hilsner,
  • Vio.com
4.9 km fra Hotel Odeon
Vis flere hoteller i Odense
Anmeldt d. 1. maj 2024

Dejligt sted at komme, behagelige rum og behageligt indeklima. Venlig betjening og god mad. Dejlige udenoms omgivelser i Odense gamleby

Tak, calberte
Hotel Odeon, Gæsteservice/reception hos Hotel Odeon, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. maj 2024

Kære Calberte

Tusind tak for dine fine anmeldelse vedrørende dit ophold! Det glæder os at du har nydt opholdet samt omgivelserne. Det betyder meget for os. Vi håber vi kan få lov til at byde dig velkommen næste gang du besøger Odense.

Med venlig hilsen, Trine // Receptionen

Anmeldt d. 1. maj 2024

Dejligt hotel med lækker indretning og flotte værelser.
Serviceminded og venligt personale.
Let adgang til Odeon konferencecenter, letbanen og Odense centrum.

Tak, 117metteh

Kære 117metteh

Tak for din anmeldelse. Det sætter vi stor pris på. Uden feedback, kan vi ikke arbejde på at blive endnu bedre til at tage imod jer. Det glæder os, at se du har nydt dit ophold og omgivelserne. Vi bestræber os efter, at gøre det så godt som muligt, så det varmer at se du har nydt det hele. Håber vi kan få lov til at byde dig velkommen næste gang du kommer forbi Odense.

Med venlig hilsen, Trine // Hotel Odeon

Anmeldt d. 1. maj 2024

Dejlig overnatning i centrum af Odense. Lækker morgenmad.
Hyggelig gårdhave, søde tjenere. Fin beliggenhed.

Tak, lonevinge

Kære Lonevinge,

Tusind tak for din anmeldelse vedrørende dit ophold. Det glæder mig at se at du havde et fint ophold, og at kunne lide beliggenheden og servicen fra personalet. Det betyder meget for os. Vi håber at kunne byde dig velkommen en anden gang.

Med venlig hilsen, Trine // receptionen

Anmeldt d. 1. maj 2024

Hotellet er godt indrettet og der er gjort meget for wellness følelsen.
Morgenmadsbuffet var god, samt en god service på stedet😀
Karakteren trækker ned, da der var lampe som ikke fungerede, samt en meget irriterende lyd fra varmeanlægget, som havde den her ventilator, som holdte mig vågen det meste af natten.

Dato for ophold: april 2024
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Dan Ottesen M

Kære danottesenm,
Tak for din anmeldelse. Det sætter vi stor pris på, så vi hele tiden kan forbedre os. Vi er glade for at du nød vores placering og de faciliteter hotellet tilbyder. Vi beklager du har oplevet problemer med larmen og varmeanlægget på værelset. Jeg ved ikke om du var nede forbi receptionen og sige det. Vi har en 24 timer reception, hvor vi meget gerne hører fra vores gæster, hvis der skulle være det mindste, så vi hurtigt kan få rettet op på dette. Vi håber trods dette, at vi kan byde dig velkommen en anden gang, skulle du besøge Odense.
Vi ønsker dig en dejlig dag!
Med venlig hilsen Trine // receptionen

Anmeldt d. 23. april 2024

Hotel Odeon er et flot og smagfuldt indrettet hotel med hyggekroge såvel inde som ude. Hotellet ligger meget centralt i forhold til koncertsal, museer, gågaden og Odense Letbane lige udenfor. Området og kvarteret er en vellykket integration af nyt
og meget gammelt byggeri med masser af charme.

Værelsestip: Hotellets parkeringspladser i Level -1 er begrænset, men bedst placerede i forhold til hotellets reception.
Tak, bogevang
Hotel Odeon, Gæsteservice/reception hos Hotel Odeon, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. april 2024

Tusind tak for den dejlige anmeldelse, det betyder meget for os. Vi er glade for at alt har levet op til jeres forventninger, og at især beliggenheden og atmosfæren på hotellet faldt i god jord. Vi håber vi kan byde jer velkommen en anden gang.
Venlig hilsen Cecilie, Hotel Odeon