Travelocity
Orbitz.com
Expedia.com189 $
Hotels.com189 $
Anmeldt d. 8. august 2021 fra mobile enheder

Odeon dannede rammen om et dejligt weekendophold i Odense. Beliggenheden er i top og stilen og rengørings niveauet er som vi forventede ved et helt nyt hotel. Nemt med parkering med elevator direkte ind på hotellets reception ved parkering i P -9. Rigtig god morgenmad både til voksne og børn. Alt personale var rigtigt søde og hjælpsomme.

Tak, charlottesO661ON
Hotel Odeon, Gæsteservice/reception hos Hotel Odeon, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. august 2021

Kære charlottesO661ON,

Tusind tak for den flotte anmeldelse. Vi påskønner meget feedback, og er dejligt at I har haft en god oplevelse på alle parameter:)
Håber meget at kunne byde jer velkommen igen en anden god gang.

Med venlig hilsen og ønsket om en god aften

René Pedersen
Receptionen

Anmeldt d. 7. august 2021 fra mobile enheder

Fantastisk smukt hotel med al den service vi havde brug for, vi vender helt sikkert tilbage en anden gang og kan klart anbefale det hotel til andre.
Gode drinks og søde folk i reception og bar, bare top lækkert

Tak, tennah2021
Hotel Odeon, Gæsteservice/reception hos Hotel Odeon, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. august 2021

Hej tennah2021,

Tusind tak for den pæne anmeldelse. Vi er glade for du har haft en god oplevelse på Hotel Odeon. Vi håber, at kunne byde dig velkommen en anden gang.

Med venlig hilsen
Renè Pedersen
Hotel Odeon

Anmeldt d. 6. august 2021 fra mobile enheder

Vi har nydt to skønne overnatninger på dette hotel. Fantastisk service af et altid smilende og hjælpsomt personale. Lækre værelser i stille omgivelser.

Morgenmaden var mums.

Tip top og bestemt et besøg værd.

Tak, N6948FUtinah
Hotel Odeon, Gæsteservice/reception hos Hotel Odeon, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. august 2021

Kære N6948FUtinah

Mange tak for de pæne ord. Vi håber, at I kigger forbi næste gang I skal til Odense.

Med venlig hilsen
Morten Johnsson
Hotel Odeon

Anmeldt d. 2. august 2021 fra mobile enheder

Hyggelig og afslappende atmosfære. Flot indrettet hotel. Super god service. Spiste en fantastisk cæsarsalat til frokost. Morgenmaden var rigtig god. Værelset er hyggeligt indrettet. Vi kommer igen helt sikkert igen næste gang vi holder ferie i Odense. Odeon kvarteret er under en rivende udvikling.

Værelsestip: God parkeringsmulighed under hotellet
Dato for ophold: juni 2021
Tak, Jesjanepedersen
Hotel Odeon, Gæsteservice/reception hos Hotel Odeon, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. august 2021

Kære Jane,

Mange tak for din meget dejlige anmeldelse. Vi er meget glade for at læse om din positive oplevelse, og i er tilfreds med jeres besøg på vores hotel.
Vi glæder os til at byde jer velkommen næste gang i besøger Odense.

Anmeldt d. 1. august 2021 fra mobile enheder

Fantastisk personale, dejlige værelser, super beliggenhed og lækker morgenbuffet.
Helt igennem et perfekt sted, tæt på H.C. Andersens hus og med masser af muligheder for lækre spisteder.
Vi kommer helt sikkert igen.
Tak

Tak, 51lene
Hotel Odeon, Gæsteservice/reception hos Hotel Odeon, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 1. august 2021

Kære Lene,

Mange tak for din flotte anmeldelse. Vi er glade for at hotellet faldt I din smag, og at du havde et godt ophold.

Vi vil glæde os rigtig meget til at se dig tilbage en anden gang igen.

Team Hotel Odeon