Hotels.com
179 $
Orbitz.com
Expedia.com188 $
Anmeldt d. 6. august 2021 fra mobile enheder

Vi har nydt to skønne overnatninger på dette hotel. Fantastisk service af et altid smilende og hjælpsomt personale. Lækre værelser i stille omgivelser.

Morgenmaden var mums.

Tip top og bestemt et besøg værd.

Dato for ophold: august 2021
Tak, N6948FUtinah
Hotel Odeon, Gæsteservice/reception hos Hotel Odeon, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. august 2021

Kære N6948FUtinah

Mange tak for de pæne ord. Vi håber, at I kigger forbi næste gang I skal til Odense.

Med venlig hilsen
Morten Johnsson
Hotel Odeon

Anmeldt d. 2. august 2021 fra mobile enheder

Hyggelig og afslappende atmosfære. Flot indrettet hotel. Super god service. Spiste en fantastisk cæsarsalat til frokost. Morgenmaden var rigtig god. Værelset er hyggeligt indrettet. Vi kommer igen helt sikkert igen næste gang vi holder ferie i Odense. Odeon kvarteret er under en rivende udvikling.

Værelsestip: God parkeringsmulighed under hotellet
Dato for ophold: juni 2021
Tak, Jesjanepedersen
Hotel Odeon, Gæsteservice/reception hos Hotel Odeon, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. august 2021

Kære Jane,

Mange tak for din meget dejlige anmeldelse. Vi er meget glade for at læse om din positive oplevelse, og i er tilfreds med jeres besøg på vores hotel.
Vi glæder os til at byde jer velkommen næste gang i besøger Odense.

Anmeldt d. 1. august 2021 fra mobile enheder

Fantastisk personale, dejlige værelser, super beliggenhed og lækker morgenbuffet.
Helt igennem et perfekt sted, tæt på H.C. Andersens hus og med masser af muligheder for lækre spisteder.
Vi kommer helt sikkert igen.
Tak

Dato for ophold: august 2021
Tak, 51lene
Hotel Odeon, Gæsteservice/reception hos Hotel Odeon, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 1. august 2021

Kære Lene,

Mange tak for din flotte anmeldelse. Vi er glade for at hotellet faldt I din smag, og at du havde et godt ophold.

Vi vil glæde os rigtig meget til at se dig tilbage en anden gang igen.

Team Hotel Odeon

Anmeldt d. 31. juli 2021 fra mobile enheder

Ualmindeligt dejligt ophold. Vi mødte et meget venligt og hjælpsomt personale, dejlige omgivelser/interieurer, fik lækker morgen buffet, og nød godt af den centrale beliggenhed. Kommer bestemt gerne igen.

Dato for ophold: juli 2021
Tak, 547inged
Hotel Odeon, Gæsteservice/reception hos Hotel Odeon, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 31. juli 2021

Kære Inge,
Mange tak for din meget fine anmeldelse. Vi er meget glade for at læse om din positive oplevelse.
Vi håber snart at kunne velkommen tilbage.

Anmeldt d. 30. juli 2021 fra mobile enheder

En rigtig dårlig start på vores ophold. Omkring 10 minutters skattejagt efter en parkeringsplads ved P05, og stærk lugt af urin ved elevatoren, som i øvrigt ikke virkede :-(
Selve hotellet har en fantastisk placering, både aftensmaden og morgenmaden kan varmt anbefales. Høflig og venlig betjening over alt på hotellet.

Dato for ophold: juli 2021
Tak, JimmiR
Hotel Odeon, Gæsteservice/reception hos Hotel Odeon, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. august 2021

Kære Jimmi,
Tusind tak for Jeres feedback.
Vi er meget kede af Jeres oplevelse med parkeringskælderen. Vi prøver i samarbejde med Odense Kommune (deres parkeringskælder) at optimere på dette, så det bliver nemmere for vores gæster.

Vi håber at vi kan byde velkommen tilbage.
Rigtig god sommer.