Meget venlig og positiv betjening. Super dejligt hotel, gode parkeringsforhold. Dejlige værelser og god handicapvenligt, med stort badeværelse og badebænk.dejligt ophold også god restaurant med gode råvarer.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, 690prebenb
Tinna Larsen, Gæsteservice/reception hos Hotel Odeon, svarede på denne anmeldelseSvarede for 3 uger siden

Kære 690prebenb

Vi er glade for at høre om jeres dejlige ophold her. Vi håber, at I kigger forbi Hotel Odeon igen i fremtiden.

Morten Johnsson
Hotel Odeon

Et dejlig fint hotel. Pænt og meget ren. Ligger midt i Odense. Skøn varieret morgenmad - smilende og servicemindede personale. Dejlig med gratis parkering i kælderen. Kan bestemt anbefalede et ophold på Hotel Odeon.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, dortek411
HotelOdeonReception, Receptionschef hos Hotel Odeon, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 uger siden

Tusind tak for din anmeldelse, anbefaling og ikke mindst de pæne ord.
Vi er glade for at høre, at du har haft et godt ophold hos os.

Vi håber snart at kunne byde velkommen tilbage.
Rigtig god sommer. :-)

Caroline Sørensen

Anmeldt d. 26. juni 2020 fra mobile enheder

Skønt rent og flot hotel i odense .gode senge fine værelser god velkomst og høflig betjening alle steder fin morgenmad med det man skal bruge også gode produkter på badeværelset .dog ærgeligt at der er så meget byggeri i nærheden men det er ikke hotellets skyld

Dato for ophold: juni 2020
Tak, Tommy L
HotelOdeonReception, Receptionschef hos Hotel Odeon, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. juni 2020

Kære Tommy,

Tusind tak for din fine anmeldelse. Vi bliver altid glade når vi læser om vores gæsters gode oplevelser.
I forhold til byggeriet så er vi helt enige. Det er estimeret at letbanen i Odense vil være færdig i år 2021, hvilket vi ser meget frem til. Vi håber dog at kunne byde velkommen tilbage inden da. :-)

Fra alle os på Hotel Odeon ønsker vi dig og dine nærmeste en dejlig sommer.

Caroline Sørensen

Anmeldt d. 17. juni 2020 fra mobile enheder

Alt var helt fantastisk, lækkert indrettet, personalet var smilende og rigtig søde og meget hjælpsomme, morgenmaden var i topklasse i flot indrettet område det er ikke sidste gang vi kommer der det kan anbefales

Dato for ophold: juni 2020
Tak, skumfidus3
HotelOdeonReception, Receptionschef hos Hotel Odeon, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 25. juni 2020

Tusind tak for den meget søde anmeldelse.
Det er altid dejligt når vores gæster har haft et ophold, som det du her, så fint beskriver. Vores fornemmeste opgave er selvfølgelig at give vores gæster en god oplevelse med hjem, og med en anmeldelse som din - kan vi kun blive glade og gå hjem med en god fornemmelse. Så endnu engang tusind tak for din anmeldelse.

Fra alle os på Hotel Odeon, ønsker vi en rigtig dejlig sommer.

Anmeldt d. 8. marts 2020

Personalet var ualmindeligt venlige, imødekommende og hjælpsomme.
Værelset var desværre langt, langt mindre end det fremgår af billederne på internettet og derfor en stor skuffelse, der var nærmest ikke plads til andet end sengen.

Dato for ophold: marts 2020
Tak, Globetrottexxxxxxxxx
HotelOdeonReception, Receptionist hos Hotel Odeon, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. marts 2020

Kære Globetrottexxxxxxxxxx

Vi er meget glade for at du havde så god en oplevelse med os her på hotellet, det er også noget vi ønsker at alle gæster skal opleve.

Vi er kede af at din oplevelse med værelse størrelsen ikke var god, vi har forskellige størrelse værelser så jeg vil anbefale at du næste gang booker et lux eller deluxe værelse for at få mere plads.

Venlig hilsen
Stefan B. Obbekær