Anmeldt d. 15. februar 2020 fra mobile enheder

Super lækker oplevelse. Skøn og yderst behagelig stemning og atmosfære på hotellet, hvor der er helt ro. Personalet er udøver service i den høje liga. Maden er uovertruffen. En helt igennem fantastisk oplevelse.

Dato for ophold: februar 2020
Tak, Hellenybo
HotelOdeonReception, Reception hos Hotel Odeon, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 16. februar 2020

Kære Helle
Tusind tak for din anmeldelse, det gør os meget glade at høre, at du havde et fantastisk ophold. Vi ser frem til at byde dig velkommen igen!
De bedste hilsner
Laura

Anmeldt d. 7. februar 2020 fra mobile enheder

Absolut en meget behagelig oplevelse at overnatte her. Hotellet kan jo ikke gøre for at der er en rivende byudvikling i gang og dermed lidt uskønne omgivelser. Når man træder indenfor - glemmer man hurtigt gravemaskiner for der hviler en meget behagelig atmosfære over hele hotellet. Det er tydeligt at deres indretningsfirma har forstand på belysning og farvesammensætning. Man oplever en ro og harmoni på både værelser, i lobby og restaurant/brasserie. Alt fungerer godt - ikke mindst det servicemindede og flinke personale. Man føler sig velkommen her. Maden er rigtig god og vinen på glas er gavmildt skænket. Det bliver et stort tak herfra - og på gensyn.
Mvh. Thomas

Dato for ophold: februar 2020
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, TKgentofte
HotelOdeonReception, Receptionist hos Hotel Odeon, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. februar 2020

Hej Thomas.
Tusind tak for du tager dig tid til at anmelde vores hotel og os som ansatte. Vi bliver altid glade når en gæst som dig har haft en så god oplevelse. vi glæder os meget til forhåbentlig snart at tage i mod dig igen.
Hvis vi på nogen som helst måde kan gøre noget for at gøre dit ophold endnu bedre er du altid velkommen til at henvende dig i vores reception, vi er her for din skyld.

Venlig hilsen
Stefan B. Obbekær
Receptionen
Hotel Odeon

Anmeldt d. 12. januar 2020

Dejligt værelse, super beliggenhed lige i centrum. Dejlige omgivelser på hotellet. Dejligt morgenmad og rigtig skøn aftensmad med super betjening . Et hotel vi kun kan anbefale , ikke i tvivl om vi kommer igen.

Dato for ophold: januar 2020
Tak, Tereserasmussen
HotelOdeonReception, Receptionist hos Hotel Odeon, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 13. januar 2020

Hej Teresa.

Tusind tak for din fine anmeldelse, vi er meget glade for at du tager dig tid til at anmelde os. Vi glæder os til at tage i mod jer igen her på vores hotel.

Hvis der på nogen måde er noget vi kan gøre for at gøre jeres ophold endnu bedre næste gang i besøger os så sig endelig til.

Anmeldt d. 7. januar 2020 fra mobile enheder

Overnattede på hotellet i forbindelse med eksamen. Let at parkere i p-kælderen nedenunder. Jeg bookede et enkeltværelse, der stod til at være 11m2, men der var alt jeg skulle bruge - stor seng på 140x200, fjernsyn og et lille skrivebord.
Dejligt roligt hotel med lydisolerede værelser.

Dato for ophold: januar 2020
Rejsetype: Rejste alene
Tak, Rikke_Bloch
HotelOdeonReception, Reception hos Hotel Odeon, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. januar 2020

Kære Rikke
Tusind tak for din anmeldelse. Det gør os meget glade at høre, at du har haft et dejligt ophold. Vi glæder os til at byde dig velkommen igen!
De bedste hilsner fra teamet på Hotel Odeon

Anmeldt d. 30. december 2019

Rigtig flot hotel, men dejlig stor morgenmadsbuffet, nem parkering i kælderen lige under hotellet med elevator op. Selvom der er meget udvikling igang i området, herunder blandt andet byggeri og vejarbejde, hører man absolut intet til det på værelset. Selv nede i restuaranten stod der folk med pladevibrator og lign. lige uden for vinduet, og der var så lydisoleret at det faktisk ikke virkede forstyrrende. Jeg sov på værelse 432, og det var et dejligt stort værelse, fint indrettet og dejligt mange vinduer. De ansatte i receptionen virkede meget søde og imødekommende. De bedste anbefalinge herfra!

Dato for ophold: november 2019
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Neldeb
HotelOdeonReception, Reception hos Hotel Odeon, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. januar 2020

Kære Neldeb,

Tusinde tak for din ros, det er dejligt at læse at du synes så godt om vores hotel.

Vi håber at vi kan byde dig velkommen snart igen.

Med venlig hilsen
Maria Fönn Thorsdottir