Sæt tid af her

Det tager tid hvis du skal hele vejen rundt her. Der er mange gode fund, men det tager tid at finde... læs mere

Anmeldt d. 25. januar 2020
larsl967
Odense, Danmark
Spændende sted

Utroligt så mange ting der er samlet her. Hvis man skal studere det hele, skal man bruge timer... læs mere

Anmeldt d. 24. november 2019
R1263WSlarsl
fra mobile enheder

Google
De mest populære ture og aktiviteter i og omkring Odense
fra 140,28 $
fra 730,20 $
Anmeldt d. 25. januar 2020

Det tager tid hvis du skal hele vejen rundt her.
Der er mange gode fund, men det tager tid at finde dem, da der er så mange ting her.

Dato for oplevelse: januar 2020
Tak, larsl967
Anmeldt d. 24. november 2019 fra mobile enheder

Utroligt så mange ting der er samlet her. Hvis man skal studere det hele, skal man bruge timer her.
Jeg har været her mange gange, og bliver lige fascineret hver gang.
Og så har de den bedste kundeservice!

Dato for oplevelse: september 2019
Tak, R1263WSlarsl
Anmeldt d. 7. september 2019

Masser af gamle varer. Syntes måske at standlejerne burde tænke på hvad de sætter til salg. Gamle slidte sko med mærker fra fødder og undertøj syntes jeg ikke om.
Gemalen fandt lidt musik, så vi gik ikke tomhændet derfra.

Dato for oplevelse: august 2019
Tak, LeneGOdense
Anmeldt d. 20. juli 2019

Det var sjovt at gå på jagt efter de fine franske loppefund. Du skal være indstillet på at betale for det specielle fund.

Dato for oplevelse: juli 2019
Tak, Linda S
Anmeldt d. 30. maj 2019 fra mobile enheder

Hyggelig sted med sød personale , masser af ting småt som stort. Et tur værd for alle . Eller som krammer der er god service

Dato for oplevelse: maj 2019
Tak, AnnaH3813