Køb billige nye moderigtige eller gode brugte ting her, til Langt under halv pris

Her er alt fra, nye ting,... aldrig brugt og fine ting, man ikke kan købe mere og til en pris... læs mere

Anmeldt d. 29. januar 2020
rejsebjorn
Spændende sted

Utroligt så mange ting der er samlet her. Hvis man skal studere det hele, skal man bruge timer... læs mere

Anmeldt d. 24. november 2019
R1263WSlarsl
fra mobile enheder

Google
De mest populære ture og aktiviteter i og omkring Odense
fra 139,80 $
fra 727,88 $
Anmeldt d. 24. november 2019 fra mobile enheder

Utroligt så mange ting der er samlet her. Hvis man skal studere det hele, skal man bruge timer her.
Jeg har været her mange gange, og bliver lige fascineret hver gang.
Og så har de den bedste kundeservice!

Dato for oplevelse: september 2019
Tak, R1263WSlarsl
Anmeldt d. 7. september 2019

Masser af gamle varer. Syntes måske at standlejerne burde tænke på hvad de sætter til salg. Gamle slidte sko med mærker fra fødder og undertøj syntes jeg ikke om.
Gemalen fandt lidt musik, så vi gik ikke tomhændet derfra.

Dato for oplevelse: august 2019
Tak, LeneGOdense
Anmeldt d. 20. juli 2019

Det var sjovt at gå på jagt efter de fine franske loppefund. Du skal være indstillet på at betale for det specielle fund.

Dato for oplevelse: juli 2019
Tak, Linda S
Anmeldt d. 30. maj 2019 fra mobile enheder

Hyggelig sted med sød personale , masser af ting småt som stort. Et tur værd for alle . Eller som krammer der er god service

Dato for oplevelse: maj 2019
Tak, AnnaH3813
Anmeldt d. 12. december 2018

Kom forbi idag og blev budt på gratis gløgg og æblseskiver - Herlig stemning , søde mennesker og masser af julegaveideer. Fandt nogle fine Rømerglas og en sjov Tysk nøddeknækkerfigur

Dato for oplevelse: december 2018
Tak, Linda S