“Dejligt sted!”

Marcantonio Trattoria Pizzeria
nr. 6 af 309 Restauranter i Odense
Beskrivelse: Konceptet bag et "Trattoria" er, at skabe autentisk, traditionel og rustik italiensk mad, hvor smagen og de nøje udvalgte råvarer er i højsædet krydret med en god og uformel stemning. Vi glæder os til at byde jer velkommen til en bid af Italien.

Helt fantastisk mad + service!! Kan varmt anbefale denne restaurant! Meget autentisk og rart sted:-)

Dato for besøg: oktober 2020
Tak, 112tildeb

Anmeldt 20. september 2020

Skøn stemning, god betjening og fantastisk mad. Vi valgte alle 3 menu og fik på den måde prøvet lidt forskelligt.

Tak, FreiaMille95
Anmeldt 17. september 2020

For min familie og jeg, er det vigtigt at en restaurant bære en hyggelig og afslappet atmosfære, hvor det rigtigt gode måltid er centrum. På alle punkter opfylder Marcantonio dette behov. Et autentisk stykke Italien midt i Odense, som kan meget meget mere end bare pizza.

Tak, JesperN212
Anmeldt 16. september 2020 fra mobile enheder

Jeg har nu spist på denne restaurant tre gange; to gange (med omkring et års mellemrum) har jeg bestilt deres “vegetariske” pasta, og begge gange har jeg fundet kød i den. Første gang var det et stykke skinke, hvor de tog tallerkenen retur og kom med en ny, i dag var det to små klatter af kød, hvor chefen først benægtede det, men derefter “undskyldte”. Efter jeg havde spist noget af min pasta, kom jeg til en klump der kun kunne være kød. Jeg tog fat i en af tjenerne, som snakkede med chefen. Tjeneren kom tilbage og forklarede at chefen sagde “det bare var noget grøntsagerne var stegt med, men der var ikke kød i!” Jeg spiser videre, da de insisterer på der ikke er kød i, og jeg kommer til endnu en klump, som min kødædende veninde smager, og hun bekræfter at det 100% er kød - vi var ikke i tvivl da hun spyttede brusk ud. Jeg hiver endnu en gang fat i tjeneren, som får fat på chefen, som tager tallerkenen med ud til kokken. Chefen kommer herefter tilbage og bekræfter at der er italiensk pølse i, og jeg sidder modløst og lytter på hans tomme undskyldning. Når man har en særlig kost, så stoler man også på at restauranter kan stå bag deres menukort, eller at de i det mindste lytter til kundernes bekymring omkring deres retter, men Marcantonios var ligeglade. Jeg har nu prøvet deres “vegetar” pasta to gange, begge gange var der kød i, så det var sidste gang. En gang er en fejl, to gange er en tendens. Jeg har ingen tvivl om at Marcantonios tomatsovser er kogt på kød, hvilket de bare skal være ærlige omkring.

3  Tak, B702ROmariar
Anmeldt 15. september 2020

Hyggelig stemning. Superlækker mad både forret, pizza samt tiramisu og ikke mindst deres ostetallerken. Meget rimelige priser og sammenlignes disse med kvaliteten af maden er der ikke meget i Danmark der kommer op på siden. Topkarakter og kommer gerne igen på trods af vi bor i Aarhus.

Tak, T8679UTmichaelp

Rejsende, der kiggede på Marcantonio Trattoria Pizzeria, kiggede også på

Odense, Fyn og Øer
Odense, Fyn og Øer

Har du været i Marcantonio Trattoria Pizzeria? Fortæl om dine oplevelser!